Фахівці iFixit зробили висновок, що новий iMac майже не піддається ремонту

33

Комп’ютер Macintosh зробив у 1984 році компанію Apple відомою. Його доопрацьовували, переробляли, прикрашали, але стиль комп’ютерів Mac був завжди пізнаваний.

Вже в 21 столітті моноблок прийняв сучасні обриси, ставши спочатку сірого кольору, а потім і металевим, він отримав назву iMac.

З кожним роком його намагалися зробити все більш компактним, продуктивним і дешевим. І буквально кілька днів тому iMac досяг, можливо, свого апогею в плані функціоналу саме в нинішньому корпусі.

Фахівці з iFixit зробили висновок, що новий iMac майже не піддається ремонту — інновації в нерозбірному корпусі. За своєю шкалою оцінювання ремонтопридатності iFixit iMac отримав нижчу оцінку.

Приблизно таким же рейтингом, до речі, має і Air iPad 2.
Варто сказати, що новий iMac має 21 дюймовим 4K Retina екран, процесор Intel, від 8 гб оперативної і 1 Тб постійної пам’яті. Характеристики на хорошому рівні.

Товщина теж стала майже мінімально можливе для такого класу моноблоків. Тому доводиться платити неразборностью корпусу.

Всі основні внутрішні елементи на розпаяні на основній платі. Отже, замінити комплектуючі якщо і можливо, то з дуже великими труднощами.
Фахівці iFixit зробили висновок, що новий iMac майже не піддається ремонтуКілька років тому Apple провела подібну «інквізицію» для любителів кастомних комплектуючих, розпаяні всі нутрощі на головній платі спочатку в Macbook Air, а потім і в Macbook Pro.

Деякі сервісні центри та місцеві «умільці» бралися за заміну жорсткого диска в Macbook, але випадки повної втрати пристрою після таких маніпуляцій траплялися набагато частіше моделей попередніх поколінь. Такий ремонт без наслідків проводився лише в сервісних центрах Apple.

Можливо, політика компанії спрямована на принцип: «Ми самі знаємо, скільки потрібно пам’яті і як її лагодити». Що ж, нам нічого іншого не залишається, як підкориться і думати, що так воно і є.