Alan wake remastered: digital foundry протестували гру на консолях нового покоління і порівняли її з оригінальною

67

Digital foundry протестували alan wake remastered на консолях xbox series x / s і ps5, оцінивши продуктивність ремастера і порівнявши його з оригіналом, який вийшов на xbox 360 ще в 2010 році. В ході тесту з’ясувалося, що поліпшена версія гри отримала серйозні зміни в освітленні, тінях і ефектах. Моделі персонажів були перероблені. Вони отримали нові шейдери шкіри і волосся.

На xbox series x і ps5 ремастерінг рендерится з дозволом 1440р, на xbox series s – з 1080 р. Digital foundry зберегли просту технологію згладжування 4x msaa, яку remedy entertainment використовувала для вирішення 544p на xbox 360 в 2010 році. В наші дні технологія msaa використовується не так часто. Але схоже на те, що робота із застарілим кодом не дозволила авторам від неї відмовитися. Зазначу, що на консольних версіях гри підтримка hdr і трасування променів відсутня.

Якщо порівнювати тіні, текстури і освітлення, то можна сказати, що гра виглядає однаково добре на series x|s і ps5. Єдина відмінність series s в зменшеному дозволі.

Одна з ключових особливостей ремастера – відсутність артефактів, аліасінга і дизеринга. В оригінальній версії гри для xbox 360 все це зустрічалося в місцях перетину світла з туманом. Це цілком очікувано, враховуючи вік xbox 360, але нові консолі вирішують всі ці проблеми за допомогою буферів, які здатні зберігати елементи високої роздільної здатності.

Ще одна деталь ремастера, яка заслуговує на увагу – це самі персонажі. Моделі поліпшені за допомогою нових шейдерів шкіри і волосся, і в цілому тепер зовсім не схожі на персонажів оригіналу для xbox 360. Волосся на деяких скріншотах виглядають більш блискучими, а матеріали одягу стали більш чіткими.

Катсцени в ремастері теж були оновлені. На жаль, вони все ще працюють з частотою 30 кадрів в секунду.

Що стосується продуктивності, то на всіх трьох консолях нового покоління гра працює при 60 кадрах в секунду. Однак, просадки все ж трапляються. Наприклад, при боях з використанням ракетниці, fps падає до 50. І в дуже рідкісних випадках просідає ще нижче. Як підкреслили digital foundry, в більшості випадків на всіх трьох приставках гра демонструє гідну продуктивність, але не варто очікувати від неї стабільних 60 fps. У порівнянні з версією для xbox 360, де гра видавала 20-30 кадрів в секунду, різниця ремастера очевидна.