Verification Required в Apple — що робити

647

Продукція Apple вважається однією з найбільш надійних і сучасних. Програмне наповнення їх девайсів підтримується App Store, в яких можна знайти сотні тисяч різних додатків, при тому як платних, так і безкоштовних. Досить часто зустрічаються випадки, коли при спробі встановити софт спливає повідомлення «Verification Required. Tap Continue and sing in to view billing (payment) information» в Айфоні. Ми розповімо, що робити і як отримати доступ до додатків.

Verification Required в пристроях від Apple

Коли це відбувається?

Буквально повідомлення перекладається як: «Потрібна перевірка. Натисніть продовжити і увійдіть для перегляду рахунків (рахунки). Поштовхом до появи цього оповіщення про необхідність верифікації можуть бути будь-які ситуації. Навіть у тих випадках, коли власник облікового запису користується ним протягом кількох років, виключити ймовірність появи подібного віконця не можна. Отже, ось що призводить до появи оповіщення:

  • оновлення баз компанії;
  • апдейти девайса;
  • зміна пристрою або використання декількох з них;
  • некоректний регіон або персональні дані.

Помічено, що найчастіше ця проблема виникає, коли на одному Апп Сторе карта не вказана, а в якомусь з сервісів Епл (наприклад, в iTunes Store) вказаний номер кредитки. Таким чином, компанія намагається синхронізувати дані аккаунтів. З одного боку, це зручно, але з іншого – викликає масу проблем, особливо та користувачів безкоштовного софта.

Verification Required – що робити, щоб прибрати вікно?

Одразу слід обумовити, що існує 2 версії оповіщення. Але в обох випадках зміст зводиться до підтвердження платіжної інформації та перевірки особистих даних. Ось як вирішити проблему:

  • Зайти в налаштування, вибрати розділ «iTunes & App»
  • Вибрати «Apple ID», а в меню – «View My Apple ID.
  • Натиснути пункт «Payment Information».
  • Вибрати в розділі «види платежів» пункт «None» і підтвердити дію.
  • Якщо «None» відсутній у виборі, то, ймовірно, включений режим «Family Sharing Option». Щоб побачити цікавить пункт, потрібно виконати такі дії:

  • Зайти в Налаштування і вибрати «iCloud».
  • Вибрати пункт меню «Stop Family Sharing». Іноді, замість Stop використовується слово «Leave». У першому випадку Сімейне користування закривається, у другому, конкретний девайс його покидає.
  • Ця процедура дозволяє отримати доступ до налаштувань часу, дати та регіону. При включеному режимі Сімейного користування пункти неактивні.

    Зверніть увагу, що при наявності непогашених платежів відключити платіжки не вийде до тих пір, поки за покупку або послугу не будуть сплачені гроші.

    Рекомендується виконати відключення способів оплати і в інших сервісах компанії. Як це зробити в АйТюнс:

  • Відкрити АйТюнс з компа, вибрати «Apple ID.
  • В меню вибрати «Account Info», після чого ввести пароль.
  • Зайшовши до свого облікового запису, вибрати пункт «Edit».
  • Встановити спосіб оплати «None», і підтвердити зміни.
  • Якщо все це не допоможе, то помилка викликана використанням некоректних даних.

    Міняємо регіон

    Що робити, якщо вибір регіону неактивний, зазначено вище. Є ймовірність, що система з якихось міркувань вважає ваші дані некоректними. Що робимо:

  • Відкриваємо налаштування і вибираємо «iTunes & App».
  • Переконуємося, що із способів оплати обраний «None».
  • Прокручуємо меню вниз до пункту «State». Вибираємо, наприклад, Техаѕ, і вводимо поштовий індекс: 78576.
  • Підтверджуємо зміни.
  • Пробуємо встановити програми.
  • Якщо ж ви вибираєте інший штат, то рекомендуємо використовувати реальний адресу, поштову адресу. Наприклад, знайдіть якусь офіційну організацію і її офіс.

    Підіб’ємо підсумки

    Ця проблема викликана тим, що компанія намагається зробити оплату простіше. Як результат — страждають користувачі, що використовують виключно безкоштовний софт. Описані інструкції дозволяють вирішити проблему, але якщо досягти цього не вдалося, то зв’яжіться зі службою підтримки.

    Підсумки

    Тепер ви знаєте що робити з вікном верифікації «Verification Required. Tap Continue and sing» від компанії Apple. Дана перевірка здійснюється вже давно і не тільки в iOS 11. Перевірка для всіх пристроїв (iPhone, iPad and iPod Touch) є доволі стандартною процедурою. Якщо у вас є додаткові поради чи зауваження — пишіть в коментарях нижче.