Sony запатентувала технологію масштабування зображення для playstation на манер nvidia dlss

54

Новий патент sony interactive entertainment припускає, що компанія може розробляти власну технологію масштабування зображення на основі машинного навчання для використання в майбутніх іграх playstation 5 і playstation vr 2 .

Патент був поданий ще в квітні цього року, але зареєстрований тільки в кінці жовтня. Документ описує метод комп’ютеризованої домальовування зображення з відсутніми або пошкодженими областями. Технологія включає в себе створення” маски ” зображення, яка виявляє прогалини, а потім вносить зміни, застосовуючи процеси на основі алгоритмів ші для заповнення відсутніх ділянок, знижуючи обчислювальні витрати заліза.

За описом метод sony схожий на технологію dlss від nvidia , яка в реальному часі добудовує зображення з меншої вихідної роздільної здатності, використовуючи можливості ші і тензорних ядер geforce rtx .

У патенті підкреслюється використання технології для пристроїв віртуальної реальності. Vr-гарнітури потребують набагато вищої обчислювальної потужності, і метод sony в теорії може зменшити навантаження, звільнивши частину ресурсів для поліпшення досвіду та ефекту занурення.

При цьому в профілі старшого інженера sie енді бігоса на linkedin, який вказаний як один з творців патенту, наголошується, що нещодавно він очолював роботу по застосуванню машинного навчання і нейронного рендеринга до графіки реального часу на playstation 5 без згадки конкретно ps vr.