Новий патент sony interactive entertainment припускає, що компанія може розробляти власну технологію масштабування зображення на основі машинного навчання для використання в майбутніх іграх playstation 5 і playstation vr 2 .
Патент був поданий ще в квітні цього року, але зареєстрований тільки в кінці жовтня. Документ описує метод комп’ютеризованої домальовування зображення з відсутніми або пошкодженими областями. Технологія включає в себе створення” маски ” зображення, яка виявляє прогалини, а потім вносить зміни, застосовуючи процеси на основі алгоритмів ші для заповнення відсутніх ділянок, знижуючи обчислювальні витрати заліза.
За описом метод sony схожий на технологію dlss від nvidia , яка в реальному часі добудовує зображення з меншої вихідної роздільної здатності, використовуючи можливості ші і тензорних ядер geforce rtx .
У патенті підкреслюється використання технології для пристроїв віртуальної реальності. Vr-гарнітури потребують набагато вищої обчислювальної потужності, і метод sony в теорії може зменшити навантаження, звільнивши частину ресурсів для поліпшення досвіду та ефекту занурення.
При цьому в профілі старшого інженера sie енді бігоса на linkedin, який вказаний як один з творців патенту, наголошується, що нещодавно він очолював роботу по застосуванню машинного навчання і нейронного рендеринга до графіки реального часу на playstation 5 без згадки конкретно ps vr.