Щось пішло не так. Платіж не пройшов із-за технічної помилки — що робити

68

Кількість сучасних платіжних систем зростає з року в рік. По мірі збільшення їх популярності, розробники намагаються впровадити нові опції і максимально оптимізувати їх роботу. У зв’язку з цим, часто виникають неполадки в роботі гаманців. Наприклад, при роботі Яндекс Гроші або Яндекс Каса виникає збій «щось пішло не так. Платіж не пройшов через технічну помилку».

Причини технічної помилки

Помилка виникає при спробі оплатити товар або послугу. Примітно, що в такому вигляді збій з’являється і в інших сервісах, наприклад Webmoney. По суті, існує кілька причин помилки:

  • Невірно вбиті дані для оплати. Ще раз перевірте правильність заповнених форм (номер гаманця і інших потрібних реквізитів). Спробуйте оновити сторінку через CTRL+F5, або змініть веб версію на мобільний додаток і пробуйте.
  • Тимчасові технічні роботи серверів Гроші і Каса. Ця причина зустрічається дуже рідко і безпосередньо залежить від розробників.
  • Проблема з боку самого ресурсу, приймає оплату. Цей варіант зустрічається частіше, особливо в невеликих онлайн-магазинах з підключеним модулем Каса від Yandex. Але буває і так, що помилка з’являтися при роботі з великими магазинами (Steam, Origin, Bitrix, Алиэкспресс та інші).
  • Технічна помилка при оплаті через Яндекс Гроші

    Що потрібно робити?

    Якщо в першому випадку у вас все перевірено і дані вбиті коректно, то, за великим рахунком, далі є лише два варіанти. По-перше, трохи почекати, можливо йдуть роботи, які, по ідеї, не повинні перевищувати більш півгодини. Якщо ви пробуєте через деякий час, але нічого не змінюється, тоді слід писати в обидві техпідтримки — відправника і одержувача.

  • Для зв’язку з працівниками Yandex потрібно писати за цією адресою — [email protected] Опишіть свою проблему і обов’язково прикладіть — номери рахунків, якою версією користувалися (додаток або веб-версія) посилання на сторінку з формою оплати, прикріпіть скріншот помилки. Також можна зателефонувати на безкоштовну лінію по телефону: 8 (800) 250-66-99. Для Москви: +7 495 974-35-86. Для клієнтів з інших країн: +7 495 974-35-86.
  • Обов’язково напишіть у супорт самого сервісу, на який йде оплата. Як правило, форм зворотного зв’язку на сторінці повинно бути багато — онлайн консультант, телефон, пошта.
  • Після зв’язку з обома супортами, вони повинні перевірити відповідь від проблемного сайту і дати вам швидкий звіт про причини. Найчастіше буває так: в онлайн-магазині неправильно налаштовані параметри надсилання (CheckOrder і PaymentAviso), або інші модулі інтеграції. У такому випадку від вас нічого не залежить, а це питання вирішується між розробниками у двосторонньому порядку.

    Висновок

    Ще раз повторюся, якщо ви вбиваєте правильно, а збій «щось пішло не так. Платіж не пройшов із-за технічної помилки» все одно з’являється, просто відпишіться і чекайте подальших інструкцій. Хочу нагадати, ніколи не відправляйте паролі від своїх карт, цю інформацію ніхто і не повинен запитувати. Шановний читач, буду вдячний, якщо ви для прикладу розкажіть про свою ситуації в коментарях.