Кількість сучасних платіжних систем зростає з року в рік. По мірі збільшення їх популярності, розробники намагаються впровадити нові опції і максимально оптимізувати їх роботу. У зв’язку з цим, часто виникають неполадки в роботі гаманців. Наприклад, при роботі Яндекс Гроші або Яндекс Каса виникає збій «щось пішло не так. Платіж не пройшов через технічну помилку».
Причини технічної помилки
Помилка виникає при спробі оплатити товар або послугу. Примітно, що в такому вигляді збій з’являється і в інших сервісах, наприклад Webmoney. По суті, існує кілька причин помилки:
Технічна помилка при оплаті через Яндекс Гроші
Що потрібно робити?
Якщо в першому випадку у вас все перевірено і дані вбиті коректно, то, за великим рахунком, далі є лише два варіанти. По-перше, трохи почекати, можливо йдуть роботи, які, по ідеї, не повинні перевищувати більш півгодини. Якщо ви пробуєте через деякий час, але нічого не змінюється, тоді слід писати в обидві техпідтримки — відправника і одержувача.
Після зв’язку з обома супортами, вони повинні перевірити відповідь від проблемного сайту і дати вам швидкий звіт про причини. Найчастіше буває так: в онлайн-магазині неправильно налаштовані параметри надсилання (CheckOrder і PaymentAviso), або інші модулі інтеграції. У такому випадку від вас нічого не залежить, а це питання вирішується між розробниками у двосторонньому порядку.
Висновок
Ще раз повторюся, якщо ви вбиваєте правильно, а збій «щось пішло не так. Платіж не пройшов із-за технічної помилки» все одно з’являється, просто відпишіться і чекайте подальших інструкцій. Хочу нагадати, ніколи не відправляйте паролі від своїх карт, цю інформацію ніхто і не повинен запитувати. Шановний читач, буду вдячний, якщо ви для прикладу розкажіть про свою ситуації в коментарях.