В останні роки кількість інформації, яку намагаються донести до користувача зросла в рази. Новини, реклама, маркетинг, розважальний контент — все це пхають нам через телебачення, Інтернет, газети і листи. До них вже давно приєдналися мобільні оператори (МТС, Білайн, Теле2, Мегафон), які нав’язливо пропонують активувати всілякі передплати на контент та інформування. Наприклад, абонентам телесистем можуть приходити СМС від 2283 з текстом: «Сервіс МТС повідомлення включений». У статті ми розповімо що означає цей сервіс та як його відключити при бажанні.
Що ця послуга означає?
Сервіс МТС повідомлення — це послуга спливаючих повідомлень від оператора. Натиснувши на таку іконку, користувача перейде на тематичну сторінку, а з рахунку можуть списати невелику суму (все залежить від тематики push-розсилки). Під повідомленнями слід розуміти спливаючі інтерактивні повідомлення (реклама, новини, погода та ін). Послуга підключається автоматично в рамках «акції», саме тому абонентам приходять SMS з номера 2283 з текстом про включення даного сервісу.
Приклад спливаючих push-повідомлень від МТС сервіси
Відповідає за таке самоуправство спеціальний аплет «МТС Сервіси», який і підтримує дану технологію. На SIM-картах старого формату такої аплет встановлено в телефоні як «МТС», «МТС-Інфо 2015» або «SIM Toolkit». На нових же картках представлено максі аплет, який вже вшитий на виробництві за замовчуванням.
Примітно, що ця акційна послуга буде активною в домашній мережі, роумінгу (в РФ і міжнародному). Безкоштовна реклама зберігається навіть в момент блокування на рахунку абонента.
Чи потрібен такий сервіс на телефоні?
Наявність подібних опцій досить суперечливе питання. З одного боку — оператор має повне право встановлювати свій Toolkit на телефонах і підключати деякі послуги, навіть якщо це робиться і не завжди відкрито. C іншого боку — послуги (новини, гороскоп, погода) вже давним давно застаріли, а не всі користувачі знають, що за це знімають гроші з рахунку. Додайте сюди сумнівні платні підписки на контент, які вигідні тільки зв’язці «оператор + контент провайдер», і ви отримаєте загальну негативну картину.
Звичайно, я не кажу про корисні повідомлення (вхід в обліковий запис, інформування про балансі та ін), навіть незважаючи на те, що розсилаються вони допомогою іншої технології.
Як відключити «Сервіс МТС повідомлення»
Отже, якщо вам прийшло гаряче оповіщення, що сервіси МТС повідомлення підключені ви можете відразу ж їх вимкнути. Насамперед спробуйте надіслати USSD-команду *111*1212*2#. Ця комбінація повинна заборонити повідомлення від інформаційних каналів. Крім цього, можна виконати деактивацію через меню телефону:
Перевірте всі пункти меню SIM карти
Приклад відключення послуг від МТС повідомлень
Якщо раптом вам така деактивація не допомогла — обов’язково зв’яжіться з оператором (через дзвінок або чат канал) і вимагайте відключення спливаючих вікон. Оператор може розповісти вам, що він «не в курсі» або ви самі все підключили, але суті це не міняє — оператор зобов’язаний за запитом абонента декативировать подібні послуги.
Висновок
Більшість абонентів не використовують МТС послуги, навіть незважаючи на великий набір тематик і додаткових опцій. Спливаюча реклама від оператора може ще й сильно дратувати. Відключати сервіс МТС повідомлення чи ні — вирішувати вам. У будь-якому випадку, тепер ви знаєте, що означає це СМС від 2283. Наостанок бажано перевірити, через ваш особистий кабінет, списки активних підписок. Такий список можна запросити і через команду *152*22#. Зробити це потрібно з-за того, що ви могли натиснути по необережності на таке push-повідомлення.