Нові деталі atomic heart: детальна система руйнувань ворогів, музика міка гордона у відкритому світі і дещо ще

116

Розробники з московської студії mundfish розкрили нові подробиці про шутера atomic heart, опублікувавши відповідну інформацію в своєму discord-каналі. Девелопери дали зрозуміти, наскільки сильно в грі опрацьована система руйнування супротивників, в яких моментах буде звучати музика від міка гордона і скільки часу зайняло затвердження зовнішності головного героя.

Отже, якщо говорити про опрацювання системи руйнувань ворогів, то mundfish «заморочилася» занадто серйозно. Автори розповіли, що з кожного бойового робота, який вступить в сутичку з головним героєм, можна повністю збити обшивку, але ворога це не зупинить. За підсумком протагоніста буде атакувати механічний скелет з усіма нутрощами. Можна, наприклад, продірявити робота з автомата, після чого ззаду його почне підсвічувати яскраве джерело світла, і проходять крізь робота об’ємні промені дають зрозуміти скільки нових дірок головний герой в ньому тільки що зробив.

Відтворення музики міка гордона може початися прямо у відкритому світі. При цьому зовнішні звуки (сирени, наприклад) не пропадуть, а стануть частиною композиції. Крім цього, в саундтрек atomic heart включать популярні мелодії і пісні середини минулого століття, які»передають позитивний, світлий настрій радянського союзу”. Музика і пісні можуть також звучати з гучномовців і радіо.

І пара слів про зовнішність головного героя-її, як і годиться для великого проекту, затвердили не відразу. Саме тому в деяких роликах протагоніст ходить з борідкою, в інших — без неї. У фінальній версії у героя буде борода, а гравець зможе побачити те, що відбувається дійство не тільки від першої особи — в atomic heart будуть катсцени від третьої особи на движку.