Зроблено в китаї #290: літаючі машини, найшвидший поїзд і лідери в області 6g

142

У рубриці «зроблено в китаї» зібрані тижневі новини з піднебесної, що не увійшли в основну стрічку 4pda: анонси, чутки і просто цікаві події з життя головного постачальника електронних товарів у світі. З цього випуску ви дізнаєтеся про швидкий старт продажів літаючих машин, випробуванні найшвидшого наземного транспортного засобу і лідерах по частині розробок в області 6g.

Xpeng почне продажі літаючих автомобілів через три роки

Компанія xpeng heitech, заснована китайським виробником електромобілів xpeng, оголосила про плани почати продавати літаючі машини вже в найближчі роки. Разом з тим стали відомі нові подробиці про транспортний засіб майбутнього.

За словами глави xpeng heitech, компанія має намір почати поставляти перші літаючі автомобілі покупцям вже в 2024 році. Звичайно ж, транспортний засіб буде повністю електричним. Він також розповів, що машина зможе не тільки літати, але і їздити по дорогах поряд зі звичайними автомобілями. Вказується, що на землі автономність буде досягати більше 600 кілометрів, а ось дальність і час польоту на одному заряді поки не розголошуються.

Відомо, що xpeng heitech була заснована ще в 2013 році. Зараз в компанії працюють близько 400 осіб, але до кінця року штат планують розширити до 700 співробітників. У розробку літаючих автомобілів інвестує безпосередньо засновник і глава xpeng хе сяопен.

Починається будівництво тестової дороги для найшвидшого поїзда в світі

Найближчим часом стартує будівництво першої випробувальної траси для найшвидшого наземного транспортного засобу в світі — поїзда з низьковакуумною магнітною левітацією виробництва китайської компанії crrc. Передбачається, що він зможе розганятися до 1000 км/год, поєднуючи маглев і систему hyperloop.

Для перших випробувань нового поїзда буде побудована лінія довжиною 2 кілометри в датуні на півночі китаю. Згідно з офіційними планами, будівництво буде завершено до червня 2022 року, а через місяць повинен стартувати монтаж обладнання і самі випробування.

Крім того, протягом двох років повинна бути побудована ще одна випробувальна лінія протяжністю 15 кілометрів. Всього ж передбачено будівництво 60 кілометрів тестових шляхів. За словами інженера з crrc, їм належить перевірити працездатність всіх систем, а також оцінити, чи буде новий транспортний засіб економічно вигідним і чи дасть він якісь переваги в області захисту навколишнього середовища.

Терміни початку комерційного використання нового поїзда поки не повідомляються.

Країни-лідери за кількістю патентів в області 6g

Згідно спільному дослідженню nikkei asia і cyber creative institute, в китаї зареєстровано найбільшу кількість патентів, пов’язаних з мережами п’ятого покоління, – 40,3% від загальносвітового числа.

На другому місці з невеликим відривом знаходяться сша (35,2%). Далі за списком розташувалися японія (9,9%), європа (8,9%) і південна корея (4,2%). Такі результати були отримані на основі аналізу близько 20 000 патентних заявок на дев’ять основних технологій 6g. Серед них засоби зв’язку, квантові технології, базові станції і штучний інтелект.

Цікаво, що 12% від усіх патентів належать компанії huawei, яка до всього іншого контролює 30% базових станцій у всьому світі. Варто відзначити, що на цьому тижні глава huawei рен женфей виступив на симпозіумі academia sinica innovation pioneer, де розповів про важливість розвитку мереж шостого покоління і заявив, що їх компанія повинна бути першою в цьому напрямку.

За прогнозами експертів, 6g надасть в 10 разів більшу швидкість в порівнянні з 5g, відкривши шлях для повністю безпілотних автомобілів і багатьох інших перспективних технологій. Комерційний запуск нових мереж очікується до 2030 року.