Не покладайтеся на ШІ, щоб написати есе для вступу до коледжу

11

Процес подачі заявки в коледж лякає, особливо частина есе. З появою чат-ботів на основі штучного інтелекту, таких як ChatGPT, у деяких студентів може виникнути спокуса використовувати їх як спосіб швидкого створення переконливого есе. Однак експерти зі вступу до коледжів наполегливо не радять цього робити, вважаючи, що це може фактично завадити студентові отримати визнання.

Чому есе, створені штучним інтелектом, не вдаються

Есе в коледжі служить важливим вікном у студентську особистість, голос і процес мислення. Доктор Дженніфер Кірк, директор навчального плану та член Національної асоціації консультантів із вступу до коледжів, пояснює, що працівники приймальної комісії сприймають есе як «чисте полотно» і хочуть бачити «яскравий штрих кольору» від студента. Вона попереджає, що створене штучним інтелектом есе «вимиє» його.

Окрім відсутності автентичності, використання штучного інтелекту пов’язане з ризиками: можливі незручні помилки, неточності та есе, які звучать жахливо схожими одне на одне. Конні Лівінгстон, помічник директора приймальної комісії в Університеті Брауна, а зараз консультант коледжу, наголошує, що видатні есе характеризуються «автентичним» голосом, який демонструє перспективу студента як учня та вченого — те, що ШІ просто не може відтворити.

Виявлення контенту, згенерованого ШІ

Приймальні комісії все більше вміють розпізнавати характерні ознаки письма, створеного ШІ. Це включає виявлення незвичних фраз, граматики чи пунктуації, які відрізняються від звичайного стилю письма студента. Більше того, навіть якщо есе спочатку здається оригінальним, використання того самого інструменту штучного інтелекту для кількох відповідей може призвести до разюче схожого слововживання, що викликає підозру.

Коли ШІ може бути корисним (а коли ні)

Хоча необхідно уникати есе, написаних ШІ, експерти визнають, що ШІ може бути корисним інструментом під час процесу написання — з обмеженнями.

Раніше і ні

Ось розбивка того, як учні можуть відповідально використовувати ШІ:

  • Дослідження та мозковий штурм: штучний інтелект може ефективно узагальнювати інформацію про культуру університету, академічну роботу чи викладачів, допомагаючи студентам визначати потенційні теми. Проте студенти повинні завжди перевіряти факти, створені ШІ, і використовувати створені ШІ ідеї як відправну точку для особистих роздумів.
  • Складання та вдосконалення чернеток: ШІ може допомогти вам структурувати есе та виправити граматичні помилки. Проте учням слід уникати того, щоб штучний інтелект «відшліфовував» їх написання надто складною мовою або незвичайною лексикою, яка не відображає їхній автентичний голос.
  • Дотримання вказівок: Студенти завжди повинні перевіряти конкретні правила кожного коледжу чи університету щодо використання штучного інтелекту в програмах і суворо їх дотримуватися.

Поради професіоналів для сильної заяви

  • Почніть раніше: Почніть процес подачі заявки, включаючи написання есе, раніше — бажано влітку перед закінченням середньої школи.
  • Зверніться за допомогою до людей: Використовуйте такі ресурси, як центри письма середніх шкіл, консультанти коледжів і вчителі англійської мови, щоб отримати цінні відгуки та вказівки.
  • Зосередьтеся на автентичності: Пам’ятайте, що чудове есе – це не просто добре написане – це щире відображення думки та точки зору студента.

    «Так, штучний інтелект може написати гарне есе, але гарне есе не приведе студента до коледжу. Їм потрібне чудове есе». – Конні Лівінгстон

Зрештою, хоча інструменти ШІ можуть допомогти з деякими аспектами процесу написання, покладатися на них для створення цілого есе для вступу до коледжу є ризикованою та неефективною стратегією. Автентичність, оригінальність і особисте мислення залишаються ключем до переконливого твердження.