Компанія canalys оприлюднила квартальну статистику по глобальному ринку носяться пристроїв. Йдеться про розумні годинник і браслети для відстеження фізичної активності і показників життєдіяльності організму.
Pixabay.com
У другій чверті поточного року по всьому світу було реалізовано приблизно 40,9 млн гаджетів названих типів. Це на 5,6% більше в порівнянні з результатом за аналогічний період 2020-го.
Зазначається, що попит на фітнес-браслети скорочується. Їх відвантаження в річному численні впали на 23,8 % — до 15,5 млн одиниць. У той же час популярність смарт-годин зростає: продажі таких пристроїв піднялися на 37,9 %, склавши 25,4 млн одиниць. Причому на розумні наручний годинник тепер припадає 62 % в загальному обсязі ринку носимої електроніки.
Canalys
У сегменті фітнес-браслетів за підсумками другого кварталу лідирувала китайська компанія xiaomi з часткою 19,6 %. Якщо розглядати тільки сектор розумних наручних годинників, то перший рядок займає apple з часткою близько 31,1 %.
Великою популярністю серед споживачів також користуються носяться гаджети huawei, samsung, garmin і fitbit. Аналітики canalys вважають, що в найближчому майбутньому смарт-годинник залишатиметься ключовим драйвером ринку носяться на зап’ясті пристроїв.