Як відомо, русь буде однією з восьми стартових ігрових цивілізацій в age of empires iv. У міру наближення до релізу розробники проекту з worlds edge і relic entertainment все активніше розповідають про унікальні особливості кожної з фракцій, і ось, черга нарешті дійшла до русі. Супутній відеоролик додається.
Русь описується як цивілізація для тих, кому не хочеться заганяти себе в рамки одного певного стилю гри: дана фракція відмінно підійде як агресивним, так і воліє займатися спокійним економічним розвитком гравців. На ранніх стадіях гри російським допомагатимуть мисливські сторожки, генеруючі деяку кількість золота в залежності від кількості сусідніх з ними дерев. Полювання на диких тварин поблизу від сторожки заповнює спеціальний лічильник, після досягнення порогів якого росіяни починають ефективніше добувати їжу, тим самим «розгойдуючи» свою ранню економіку.
У бою русь покладається на потужну кавалерію за підтримки бойових ченців, які благословляють воїнів на героїчні подвиги. Також в російській армії присутні стрільці-елітні загони, озброєні потужними мушкетами. Стрільці вважають за краще воювати в нерухомому режимі: в такому випадку у них значно підвищується шкоди. Як наслідок, своїх стрільців необхідно прикривати, щоб не втратити цінні загони.
В оборонному режимі русь покладається на свої знання в області теслярства і будівництва дерев’яних будівель. Так, російські дерев’яні стіни міцніше аналогів у інших цивілізацій, що дозволяє їм захистити свою тендітну ранню засновану на полюванні і видобутку дерева економіку.
Без недоліків, звичайно, не обійшлося: так, русь не може зводити кам’яні укріплення, а її присутність на морських картах практично непомітно. Як русь грається в дуельному режимі, можна подивитися у відеоролику нижче.
Реліз age of empires iv відбудеться вже наступного четверга, 28 жовтня.