Віруси та платні підписки — справжній головний біль багатьох мобільних абонентів. Одні вже зіштовхнулися з цим, інші – обґрунтовано побоюються, що рано чи пізно і вони зіткнуться з проблемою. Якщо раніше на цьому грунті орудували шахраї, то зараз працюють «партнери» мобільних операторів. Це означає, що довести факт шахрайства і повернути гроші неможливо. Далі поговоримо про платну «послугу» від Білайн — «Ви активували підписку на номері 2779 абон. плата 30 руб. за 1 день». Ми розповімо що це означає і звідки з’явився цей партнер.
Що це за підписка від Изикваир?
Дане повідомлення означає — що ви підписались на платний контент, який пропонується на відвіданому вами сайті. Надає платний доступ організація ТОВ «Изикваир» — партнер Білайн. «Задоволення» обходиться користувачеві в 30 рублів/добу або 900 рублів/місяць. Раніше, сума була скромніше, але очевидно, що список невидимих юзеру послуг розширився.
Ось як відбувається сам процес підписки:
- при відвідуванні сайтовможет спливти реклама за типом банера, пропонує підключення в обмін на доступ до конкретних розділів і іншої інформації;
- як відзначають користувачі, це вікно може бути замасковано під картинку або інші елементи сайту;
- підписка може відбуватися при натисканні на push-повідомлення, які також нерідко вискакують на сайтах.
Іншими словами, згода оформляється без відома абонента, але по факту, він сам натискає на потрібні кнопки і підтверджує підписку. Вже так повелося — наш народ не дивиться куди клацає.
ТОВ «ИЗИКВАИР» лише окремий випадок. Постачальники мобільного зв’язку стали часто нав’язувати такі послуги. Багато послуги поширюються спершу на безкоштовній основі, але поступово вони стають платними, законно знімаючи з номера гроші. Якщо вчасно не помітити вычитаний, то можна втратити великі суми – плата за окремі підписки доходить до декількох сотень рублів в день!
Як відключити підписку 2779 на Білайні?
Звичайно, знімають гроші у користувачів цілком законно — воювати з операторами сенсу немає. Вони лише знизують плечима і скажуть що ви самі на всі підписалися, а сам Білайн лише посередником у цій справі. У будь-якому випадку, вам потрібно відразу ж відключити послугу 2779. Піти можна кількома шляхами:
- через саппорт;
- у особистому кабінеті;
- стоп-повідомленням;
- за допомогою програми для Android і iOS — «Мій Київстар».
Кожен з методів по-своєму гарний. Найнадійніший спосіб – дзвінок сапорту за номером 8 800 700-06-11 або коротким 0611. Досить набрати цей номер, почекати консультанта і попросити його прибрати всі послуги. Йде мінімум часу. В процесі відключать інші небажані послуги + проконсультують.
У кабінеті юзера і додатку є все необхідне, щоб самостійно відписатися від зайвого. Дана підписка знаходиться не в основному меню Послуг, а в розділі «Послуги та розвага». Відмінний спосіб в ситуаціях, коли є вихід в інтернет.
Для оперативного відключення, відправте на номер 2779 СМС з текстом СТОП. Потім має прийти повідомлення про відключення. Рекомендується переконатися в успішному проходженні операції за допомогою кабінету юзера на сайті оператора або звернувшись в саппорт.
Заходи запобігання
На жаль, попередження подібних «послуг» не завжди ефективно. Мабуть, єдиний спосіб боротися з цим — регулярно перевіряти відповідний розділ в особистому кабінеті. Ще один варіант – створити «виділений рахунок для плати контент послуг» і не тримайте на ньому грошей. Для його оформлення потрібно продзвонити оператору.
У абонентів інших операторів також є можливість заборонити передплати, але 2779 від Изикваир підключається навіть тоді, коли він встановлено блокування. Факт насторожує, але це не означає, що не потрібно встановлювати обмеження – вони можуть стати в нагоді в майбутньому.
Окремий момент — віруси на вашому пристрої. Повірте — трояни вже давно навчилися відвідувати задані сайти і натискати за вас підтвердження. Проженіть телефон через будь актуальний сканер AVG, Kaspersky, Dr.Web, ESET і ін).
Підіб’ємо підсумки
Ми розібралися з підпискою 2779 на Білайн, а також розписали як відмовитися від неї. Є ймовірність, що масовий характер скарг призведе до розробки механізмів заборони платних контент-послуг, а оператори переглянуть співпрацю з деякими постачальниками контенту. Звичайного абонента залишається одне – регулярно перевіряти список підключених послуг і своєчасно відключати небажані.