В останні роки телефонний маркетинг і спам вийшли на новий рівень. Більшість людей вже не «ловляться» на настирливу рекламу в інтернеті, ТБ чи пресі. Багато компаній вирішили діяти безпосередньо і особисто обдзвонювати абонентів. Сьогодні ми розповімо про дзвінки з номера +79515200611 — ви дізнаєтеся якій організації належить цей телефон і для чого здійснюються дзвінки.
Хто телефонував із цього номера?
+7 (951) 52-00-611 — це номер контактного центру оператора мобільного зв’язку TELE2. Дзвінок виконує їх оператор, а основна мета — інформування про нові акції, вигідних тарифах, або уточнення з розгляду ваших минулих заявок або заяв. Зайва перевірка: «611» — це короткий номер оператора.
Вже багато операторів зв’язку дотримуються політики прямого інформування про відповідні тарифи, підібраних персонально для кожного абонента. Працює це приблизно так: ваш номер і його історія аналізуються на основі цього формується більш вигідну пропозицію (тариф) — вам дзвонить оператор і пропонує його. Наприклад, ви використовуєте дуже багато інтернет-трафіку і часто поповнюєте рахунок, так от, співробітник центру Теле2 подзвонить і запропонує вам використовувати опцію обміну хвилин на гігабайти (акція актуальна на 2018 рік).
Крім зміни тарифного плану вам можуть запропонувати використовувати нові додаткові послуги, або взяти участь в обмежених за часом акції. Маючи це все на увазі — вам краще взяти трубку і ознайомитися з пропозиціями оператора. Не багато знають про всіх вигідних пропозиціях і тому, ось така зайва розмова з оператором буде вдвічі корисна і збереже вам копієчку в майбутньому.
Відгуки про дзвінки з 79515200611
Тепер перейдемо до найцікавішого — відгуками «постраждалих». Практичне більшість відзначає велика кількість дзвінків з телефону +7 (951) 520-06-11. Найчастіше це 5-7 дзвінків за день, а хтось пише про десятки дзвінків. Це страшенно дратує, тим більше, якщо ви на роботі або зайняті своїми справами.
Як для мене — це дуже дивна поведінка операторів Tele2. Я поспілкувався зі співробітниками їх швидкої абонентської, але зрозуміло відповісти ніхто не зміг. Мені здається, причина таких частих дзвінків наступна:
Також є варіант, що я невірно розумію роботу алгоритмів обдзвонювання і існує який-небудь автодозвон, який дає збої у посилає по десять викликів на день. Напевно тому, багато абоненти при підключенні чують лише фонову музику або шум офісу, а вже потім самого співробітника.
У будь-якому випадку, названивания будуть продовжуватися, поки ви не занесете цей номер у НС або не відповіли на дзвінок, вислухавши пропозицію.
Звідки у них ваш номер?
Тут все просто — TELE2 має повний доступ до паспортної інформації своїх абонентів. Згідно із законом, кожна людина перед покупкою номери зобов’язаний надати особистий паспорт. Буває і таке, що користувач купує зайву SIM-карту і віддає її близькій людині. Після цього виникають випадки, коли співробітник дзвонить вам, але просить передати трубку члену вашої родини.
Деякі користувачі відзначають, що з цього номера телефонують шахраї, які збирають ваші особисті дані і таким чином формують базу номерів для продажу. Так, на сьогоднішній день такі ситуації мають місце, але не у випадку з номером +79515200611 — тут все офіційно.
Висновок
Тепер ви знаєте, що за телефон +7-951-52-00-611 і які спеціальні пропозиції є для вас. Ще раз зауважу, в більшості випадків абонентам пропонуються більш лояльні і відповідні тарифи. Все це наслідок політики «Інші правила» від Теле2 — почитайте про неї в мережі. Запам’ятайте: обманювати вас і нав’язувати односторонні пропозиції ніхто не збирається — оператор працює за схемою «пропозиція влаштує всіх». Ви завжди можете перевірити цю інформацію за офіційним коротким номером 611.