Зєднання з сервером розірвано в Ощадбанк Онлайн — що робити

799

При спробі запустити мобільний додаток Сбербанк Онлайн клієнту пише помилку «З’єднання з сервером розірвано. Підключіться до іншої мережі». Це повідомлення з’являється завжди, навіть не дивлячись на те, що інтернет з’єднання стабільно, а швидкість досить висока. Проблема актуальна для всіх мобільних платформ, включаючи популярні Android і iOS. Сьогодні ми розповімо що це означає і як виправити помилку.

Що означає цей збій?

Мобільна програма Сбербанк Онлайн постійно оновлюється — вносяться зміни та покращення в систему захисту, функціонал та інші установки. Часто після таких апдейтів старі версії перестають підтримуватися. Звідси отримуємо першу причину — застаріла версія. Другою причиною є якість сигналу, яке дуже часто скаче при мобільному інтернеті. Останнім, дуже рідкісним, джерелом збою є незахищені мережі, наприклад, ваше Wi-Fi з’єднання не має належних настройок, які в ній можуть бути перехоплені ваші особисті дані.

«Помилка З’єднання з сервером розірвано» Сбербанк Онлайн

Технічні роботи з боку сервера я розглядати не буду, так як вони трапляються ну вкрай рідко. У будь-якому випадку ви можете продзвонити за номерами 900 або 8 (800) 555-55-50 і уточнити у підтримки дане питання.

Як виправити помилку з’єднання

Отже, для початку, вам слід оновитися до актуальної версії через повну перевстановлення програми Сбербанк Онлайн. Робити це, сподіваюся, вміють все. Для тих хто не знає, ось невелика інструкція з встановлення на Андроїд:

  • Зайдіть в «Налаштування» — «Диспетчер програм». У вкладці «Все» відшукайте програмку і тисніть видалити, попередньо зітріть кеш і дані.
  • Після застосуйте очищення будь-яким мобільним клінером. В останніх версіях Android такий додаток вбудовано, наприклад, в Samsung воно називається Smart Manager, в Xiaomi опція доступна в опції «Безпека». Найбільш популярним клінером зараз є Clean Master. Суть такого очищення — видалення всіх залишкових файлів і кеша з телефону.
  • Наступну перевірку краще виконати заздалегідь. Перевірте ваш телефон на наявність вірусів, в самому Ощадбанку є ця опція, однак, краще використовувати спеціалізований антивірус — ESET, BITDEFENDER, Kaspersky, Dr.Web. Якщо ви підключаєтесь через Wi-Fi, то можете на комп’ютері виконати перевірку безпеки бездротової мережі, той же Avast з цим відмінно справляється.

    Зєднання з сервером розірвано в Ощадбанк Онлайн — що робитиАналіз мереж в антивірусі Avast

  • Після всіх чисток і перевірок пройдіть Play Market та встановіть звідти нову офіційну версію Сбербанк Онлайн.
  • Після повторної установки вам буде потрібно знову персоніфікувати дані та ввести логін і пароль від вашого кабінету. Можливо буде потрібно підключити опцію «Мобільний банк», що робиться легко за допомогою банкомату, або терміналів самого банку. В їх меню виберіть «Інформація і сервіси», а там «Підключити Мобільний банк».
  • Нова версія може отримати багато дозволів — потрібно їх все підтвердити.
  • Висновок

    Про помилку «З’єднання з сервером розірвано. Підключіться до іншої мережі» в додатку Ощадбанк розробники знають і запевняють, що це незручність тимчасове. Та ж підтримка пропонує насамперед саме переустановку. Якщо раптом вам це не допоможе, перевірте вашу прошивку — зробіть скидання, або оновити ОС до останньої версії і спробуйте знову.