При спробі запустити мобільний додаток Сбербанк Онлайн клієнту пише помилку «З’єднання з сервером розірвано. Підключіться до іншої мережі». Це повідомлення з’являється завжди, навіть не дивлячись на те, що інтернет з’єднання стабільно, а швидкість досить висока. Проблема актуальна для всіх мобільних платформ, включаючи популярні Android і iOS. Сьогодні ми розповімо що це означає і як виправити помилку.
Що означає цей збій?
Мобільна програма Сбербанк Онлайн постійно оновлюється — вносяться зміни та покращення в систему захисту, функціонал та інші установки. Часто після таких апдейтів старі версії перестають підтримуватися. Звідси отримуємо першу причину — застаріла версія. Другою причиною є якість сигналу, яке дуже часто скаче при мобільному інтернеті. Останнім, дуже рідкісним, джерелом збою є незахищені мережі, наприклад, ваше Wi-Fi з’єднання не має належних настройок, які в ній можуть бути перехоплені ваші особисті дані.
«Помилка З’єднання з сервером розірвано» Сбербанк Онлайн
Технічні роботи з боку сервера я розглядати не буду, так як вони трапляються ну вкрай рідко. У будь-якому випадку ви можете продзвонити за номерами 900 або 8 (800) 555-55-50 і уточнити у підтримки дане питання.
Як виправити помилку з’єднання
Отже, для початку, вам слід оновитися до актуальної версії через повну перевстановлення програми Сбербанк Онлайн. Робити це, сподіваюся, вміють все. Для тих хто не знає, ось невелика інструкція з встановлення на Андроїд:
Аналіз мереж в антивірусі Avast
Висновок
Про помилку «З’єднання з сервером розірвано. Підключіться до іншої мережі» в додатку Ощадбанк розробники знають і запевняють, що це незручність тимчасове. Та ж підтримка пропонує насамперед саме переустановку. Якщо раптом вам це не допоможе, перевірте вашу прошивку — зробіть скидання, або оновити ОС до останньої версії і спробуйте знову.