Частенько, при роботі з CD\DVD приводами, що підключаються накопичувачами (флешка, жорсткий диск) і віртуальними дисками, виникає збій: «Запит не був виконаний з-за помилки введення-виведення на пристрій» або ж «помилка 1117». Цілком логічно, що поява збою викликають проблеми з окремими компонентами або навіть цілої файловою системою носія. Сьогодні ми розповімо, що може викликати появу бага і як потрібно виправляти його.
Зупинка запиту з-за помилки вводу/виводу на пристрої
Причини
Часто зустрічаються наступні джерела проблеми: пошкодження носія, збої файлової системи, порушення розмітки, несправності контролерів (роз’єм або кабель). Факторів, які призводять до цих порушень, може бути багато:
- перепади харчування або несправний БП;
- механічні пошкодження материнки;
- примусове відключення;
- погане з’єднання, удари або підвищена вібрація.
Зверніть увагу! Якщо носій містить важливі дані, то краще не ризикувати і звернутися в спеціалізований сервіс. Це пояснюється тим, що виправлення присутніх несправності записуючої поверхні або сховища пам’яті, при самостійному відновлення можуть виявитися для пристрою критичними. Це не тільки погіршить його роботу, але і може привести до неможливості відновлення фахівцем. З тієї ж причини, не варто довіряти роботу звичайному майстрові – тут потрібен справжній експерт і відповідне обладнання.
Що робити спочатку?
Перед тим, як приступити до активних дій, радимо виконати наступні процедури:
AdwCleaner для очищення від вірусів
Додаток CCleaner для очищення реєстру
Способи усунення помилки вводу/виводу
Варто відразу обумовити, що жорсткий диск (віртуальний розділ або зовнішній) і флешка мають різне пристрій. Тим не менше, в обох випадках багато методи відновлення однакові. Спробуйте виконати наступні маніпуляції:
Перевірка та оптимізація диска
Якщо ці процедури не допоможуть, то можна використовувати клонування носія. Для цього потрібно вільне місце відповідного об’єму, софт, а при пошкодженні жорсткого диска – інший комп або завантажувальна флешка. Відновлення файлів і клонування дисків, які визначаються системою як RAW, докладно розібрані в наступному матеріалі:
Про відновлення носія за допомогою програми Victoria і як запустити перевірку, розказано у відео нижче.
Висновок
Якщо з вашим залізом все в порядку, роботу з дисками ви провели, а проблема «Запит не був виконаний з-за помилки вводу/виводу на пристрої» все одно з’являється, тоді слід перевірити стабільність збірки Windows. У версії 10 таких помилок, як правило, менше. Якщо ж у вас сімка, то краще перевірити наявність актуальних оновлень, або перевстановити систему. Я б рекомендував вам ставити чистий образ сімки, без домішок встановлених програм і навіть драйверів.