Як просувати сайт без посилань?

1-11-2020

На жаль, багато хто уявляє собі модель просування сайту як мінімум внутрішньої оптимізації (title, meta keywords, meta description, seo текст) і закупівлю посилань (в оренду або «вічних») в агрегаторах. Насправді, є маса інших способів поліпшити позиції комерційного або інформаційного сайту у видачі, не вдаючись до покупки посилань, про що і піде мова в даній статті. Також хочемо порекомендувати почитати про просування сайту на сайті https://rexus.ua/seo

Білі методи просування сайтів
Розповідати про складання семантичного ядра і внутрішню оптимізацію структури сайту, заголовків, мета тегів і текстів я не буду. Мета даного матеріалу — структурувати і донести до оптимізаторів менш традиційні способи пошукового просування, про які багато знають, але тим не менш не використовують по ряду причин.

Просування сайтів в різних тематиках відрізняється і необхідно вміти визначати, які з методів підійдуть саме для вашого ресурсу. Суть зводиться до присутності інформації про певний сайті там, де знаходиться його цільова аудиторія.

Я впевнений, що посилання будуть працювати, але зовсім не так, як це прийнято зараз. Буде працювати трафік, який Ви отримаєте за цими посиланнями, а не сам факт їх наявності.

  1. Поліпшення Usability
    Удосконалення сайту і окремих посадочних сторінок, щоб вхідний трафік добре конвертувався і накопичувалася позитивна статистика з поведінкових факторів.
  1. Контекстна реклама
    Мова про Яндекс.Директ і Google Adwords. Нас цікавлять покази по фразовому відповідності, а в крайніх випадках-по точному (якщо схиляння словоформи змінює сенс фрази, наприклад «ВАЗ» і «вази») по заздалегідь підготовленому семантичному ядру. Необхідно дотримуватися наступних правил:

виключно покази на пошуку, тобто відключені покази на тематичних майданчиках (РСЯ для Директ і КМС для Adwords);
правильний геотаргетинг;
відключити опції показу за додатковими “релевантними” фразами (Автофокус і т. д.);
1 ключова фраза = 1 оголошення, щоб домогтися максимально можливо CTR;
триматися над результатами пошуку на вході в блок;

регулярно відстежувати показники конверсії, виключати або оптимізувати оголошення по непрацюючим фразам.
В даному випадку, наша мета — зібрати і передати пошуковику статистику про переходи по конкретних просуваються фразам з пошуку. В подальшому звичайно можна підключити підключити покази і на тематичних майданчиках, але скоріше як інструмент для розширення охоплення і в меншій мірі для просування по конкретних фразах. Сюди ж можна віднести і Яндекс.Маркет.

  1. Розміщення прес-релізів
    Тут все просто:

скласти перелік авторитетних і відвідуваних ресурсів за тематикою ресурсу, що просувається (сайти тематичних виставок, новинні ресурси, спільноти і т. д.);
зібрати контакти для розсилки прес-релізів;
створити інформаційний привід і висвітлити його в прес-релізі (написати або замовити у професіоналів);
розіслати прес-релізи;

У більшості випадків, розміщення прес-релізів відбувається безкоштовно, тому що редакторам потрібні інформаційні приводи, щоб щодня розміщувати цікавий для своєї цільової аудиторії контент. У прес-релізі потрібно залишити посилання на сайт, що просувається — як правило, безанкорну, наприклад на сторінку, присвячену інфоприводу або головну.

Ви отримаєте на свій сайт цільовий трафік, який добре конвертується і природно покращує поведінкові фактори сайту. Розміщення прес-релізів можна і треба регулярно повторювати, створюючи спільно з замовником нові інформпривід.