На сьогоднішній день всі оператори мобільного зв’язку мають безліч інструментів для управління рахунками і послугами. Абоненти “Мегафона” можуть використовувати USSD-команди, зручний мобільний додаток, або зателефонувати в техпідтримку. Частіше ж усього абоненти використовують особистий кабінет, реєстрація та доступ до якого дуже прості. Але помилки в роботі цього сервісу також не рідкість, наприклад, частіше інших зустрічається збій «Внутрішня помилка системи #2». Проблема може виникати як з авторизацією (Помилка автовхода), так і при виконанні інших операції на сайті (Error 00).
Що це за помилка?
Внутрішня помилка системи #2 — це загальна помилка сервісу, яка може включати в себе безліч інших збоїв. Найчастіше викликана введенням невірних даних (збій автовхода), дублюванням запитів, відсутністю грошей на рахунку, або тимчасовими проблемами з боку сервера.
Помилка автовхода: внутрішня помилка системи #2
Як ви зрозуміли, сказати конкретну причину не можна, треба дивитися по ситуації, у якій вона з’являється. Дуже часто користувачі скаржаться на те, що збій виникає при спробі відключити ту чи іншу послугу, змінити тариф або відписатись від розсилок. Що породжує купу домислів, про таку форму «протидії» Мегафона втрати виручки від абонента. Ні, все набагато простіше і немає ніякого світової змови.
Як виправити збій?
Конкретних кроків по виправленню ви тут не знайдете, як я вже сказав, цей баг характеризує багато збої. Але ось що потрібно зробити в першу чергу:
Мобільний додаток Megafon менш забаговано
Висновок
Як бачите, всі рішення «Внутрішньої помилки #2» в особистому кабінеті Мегафон цілком очевидні. Якщо раптом нічого не допомагає, тоді варто телефонувати в техдопомогу оператора і запитувати аналіз вашого облікового запису. В кінці хочу додати — якщо ваша проблема полягала в іншому, відпишіться в коментарях нижче — ця інформація буде корисна для інших читачів.