Вилітає в Варфейс «Звіт про помилку» — що робити

713

Warface – широко відомий серед геймерів рунета і за його межами. За його стабільністю стежить великий штат співробітників, але це не запобігає гру від аварійного закриття і появи помилок типу «WF припинив роботу. Звіт про помилку». Частота вильотів бага різна – іноді у користувачів не виходить навіть зайти пограти, а комусь дається пару раундів. Давайте розглянемо шляхи виправлення.

Причин крашу гри може бути багато — сміття, биті файли, невірні налаштування, невідповідність вимогам. Розвиток ігор і операційки Windows не завжди протікає рівномірно. Не забувайте, що вийшов оновлений драйвер також може позначитися на працездатності. Але є деякі методи, які допоможуть значно знизити ризик вильоту.

Збій гри «WF припинив роботу. Звіт про помилку

Виправляємо виліт «WF припинив роботу»

Зверніть увагу, що описаний нижче метод не гарантує 100% результативність. Вильоти в майбутньому цілком може трапитися, але вони стануть з’являтися набагато рідше. Нам потрібно виконати такі процедури:

  • налаштувати сумісність і запуск від адміністратора;
  • під час подальших запусків перемикати пріоритет процесу і проводити чистку файлів гри.

На жаль, більшу частину маніпуляцій доведеться проводити кожен раз, зараз запобігти помилку інакше неможливо.

Налаштовуємо сумісність і активуємо запуск від адміністратора

Отже, ось невелика інструкція по правильному налаштуванні сумісності.

  • Запускаємо Ігровий центр.
  • У меню, розташованому праворуч від кнопки «Грати» (стрілка вниз), вибираємо «Відкрити папку клієнта гри».
  • Заходимо в директорію «Bin32Release», де знаходимо файл «Game».
  • Клікаєм правою кнопкою, переходимо в «Властивості» і перейдіть на вкладку «Сумісність».
  • Помічаємо галочкою «Запустити програму в режимі сумісності з:» і вибираємо вашу версію ОС.
  • Внизу тут же ставимо галочку біля «Виконати цю програму від імені адміністратора».
  • Натискаємо «Змінити параметри для всіх користувачів» і робимо аналогічні зміни у вікні. Після натискаємо «Застосувати».
  • Все, сумісність налаштована. Переходимо до наступного пункту.

    Також даний баг може бути наслідком нестачі виділеної для Варфейс пам’яті Memory allocation for bytes failed, обов’язково ознайомтеся з даним матеріалом і перевірте цей пункт.

    Що потрібно робити при кожному вході?

    Як і в першому кроці, дії досить прості.

  • Відкриваємо Ігровий центр. У меню натискаємо «Відкрити теку профілю ігри».
  • В директорії присутні папки «HeadsCache» і «ModelsCache». Їх вміст очищаємо. Але самі папки не стираємо. Закриваємо провідник.
  • У меню Ігрового центру вибираємо «Перевірити і виправити файли встановленого клієнта гри» і чекаємо процесу.

    Вилітає в Варфейс «Звіт про помилку» — що робитиПеревірка файлів гри Варфейс через Ігровий центр

  • Ще один важливий момент – настройка пріоритету. Робиться це так.

  • Запускаємо гру і згортаємо її.
  • Натискаємо комбінацію «Ctrl»+«Alt»+«Del» на клавіатурі.
  • В диспетчері завдань перемикаємося на вкладку «Процеси».
  • Знаходимо «Game».
  • Натискаємо на ньому правою клавішею, вибираємо «Пріоритет», встановлюємо «Низький».
  • Після цього заходимо в гру і граємо. Крім усього перерахованого вище, бажано провести ручну установку драйвера відеокарти з сайту виробника. Під час гри рекомендується закрити всі непотрібні програми.

    Висновок

    Такі прості методи повинні допомогти, але якщо раніше вилітає «WF припинив роботу. Звіт про помилку» — варто перевіряти вже стабільність системи. Оновлюйте весь пакет драйверів, застосуйте актуальні версії візуалізатора Visual C++.NET Framework. Якщо ви власник x32, то рекомендується перейти на x64 версію вашого Windows. Ще б порадив відразу ж відправити звіт, дані про які містяться у прикріпленому файлі, для якого навіть зазначений розмір. Введіть пошту і дайте опис. Такі дії допоможуть розробникам зв’язатися з вами по питанню бага.