Видимість сайту і підвищення трафіку

1-16-2020
Картинки по запросу Видимість сайту і підвищення трафіку

Пропонуємо вашій увазі ще одну історію про те, як SEO «робить речі». Компанія надає широкий спектр послуг з письмового та усного перекладу на 39 мовах світу. Збільшити видимість сайту в пошуковій видачі.
Підвищити обсяг цільового трафіку на сайт. Переважання інфозапитів в пошуковому трафіку. Більша частина трафіку на сайт нецільова – запити щодо перекладу певних слів і фраз, налаштування правопису в MS Word і т. Також хочемо вам порекомендувати https://turboseo.net.ua/

Наявність у клієнта суміжних проектів – школи перекладачів та мовної школи з тією ж назвою. Перетин контактних даних за різними напрямками діяльності істотно збільшує ризик санкцій з боку пошукових систем, в першу чергу виникає ризик т. Проведені роботи: Збір семантичного ядра з упором на конверсійні (комерційні) запити.
Написання нових тематичних статей та оптимізація існуючих текстів. Зміна структури сайту з урахуванням зручності навігації для користувачів і розбивки ключових слів з посадковим сторінкам.
Опрацювання тегів title і description на всьому сайті.
Коригування контактної інформації з суміжних клієнтських проектів в довідниках пошукових систем.

Результати оптимізації: Зростання видимості сайту в пошуковій видачі. Видимість – це сума точної частотності запитів, які перебувають у топ – 10. Оскільки частотність не оновлюється щомісяця, даний показник в меншій мірі піддається сезонності та іншими факторами зміни попиту. Зменшення видимості в січні – наслідок посилення реакції пошукових систем на текстову оптимізацію. Поліпшення середньої позиції сайту в пошуковій видачі. Середня позиція – це середнє арифметичне значень позицій по всіх запитах з семантичного ядра. Чим менше значення середньої позиції, тим ближче в середньому запити до першої десятки пошукової видачі.
Зменшення частки брендових запитів в пошуковому трафіку. Брендовий, або натуральний, трафік – це ті запити, які відносяться безпосередньо до бренду клієнта. Вони включають назву компанії, її адресу або, наприклад, УТП і імена співробітників. Іншими словами, брендові запити практично рівнозначні прямим переходів на сайт. На цей тип трафіку впливає не SEO оптимізація, а фактори оффлайн активності, включаючи класичні рекламні кампанії і роботу з брендом.