Svolt оголосила про початок масового виробництва тягових акумуляторів без кобальту

74

Прагнення виробників літієвих акумуляторів відмовитися від використання кобальту обумовлено не тільки економічними та екологічними причинами, а й етичними міркуваннями. У конго, наприклад, родовища кобальту стають об’єктами військових конфліктів, а при його видобутку порушуються права людини. Компанія svolt заявляє, що першою в світі почала масове виробництво літієвих батарей без кобальту.

Джерело зображення: electrek

Лідерство svolt намагається оскаржити ресурс electrek, що згадує про аналогічні ініціативи tesla і panasonic, але китайський виробник стверджує, що незабаром почне поставки на внутрішній ринок країни акумуляторних батарей, що не містять кобальту. Прототипи акумуляторів даного типу обкатувалися з 2020 року. Технологія дозволяє створювати батареї ємністю до 82,5 квт·год з щільністю зберігання заряду 170 вт * год/кг. При нормальних температурних умовах середньорозмірний електромобіль може за допомогою такої батареї подолати до 600 км без підзарядки. На розгін до 100 км/год оснащений нової батарей електромобіль здатний витрачати до п’яти секунд. Акумуляторний блок захищений від пилу і вологи за стандартом ip67.

Svolt утрималася від коментарів з приводу обсягів випуску фірмових акумуляторів без вмісту кобальту, але можна бути впевненим, що першими їх приміряють електромобілі спорідненого концерну great wall motors. Принаймні, компактний електромобіль ora cherry cat ev їх використовував ще на стадії випробувань. Стверджується, що на розробку батарей без кобальту svolt направила сили 1200 своїх співробітників при загальній чисельності персоналу не більше 3000 чоловік. Фінансові витрати склали $77,3 млн.