Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робити

742

У сучасного користувача є величезний вибір браузерів. Частенько власники ПК, лаптопов, планшетів або смартфонів воліють користуватися одночасно кількома додатками, підбираючи оптимальний для певних завдань. Яндекс браузер – один з них. Незважаючи на стабільність і постійне вдосконалення продукту, іноді у користувачів виникають помилки. Сьогодні ми розповімо, що робити, якщо виникла помилка «помилка, Яндекс браузер не може продовжити роботу. Перезапустити?».

Яндекс.Браузер не може продовжити роботу.

Чому це відбувається?

Перш за все, має місце пошкодження необхідних файлів або їх конфлікт з Windows. Причин цього безліч:

  • установка лівих плагінів, віруси та інше шкідливе ПЗ;
  • неправильне оновлення або втручання користувача (видалення або зміна значень роботи);
  • блокування з боку засобів захисту та багато іншого.
  • не виключайте і помилки самих розробників, наприклад, після останніх апдейтів збій з’являється при спробі синхронізації облікового запису.

Примітно, що навіть переустановка не допомагає вирішити проблему, і багато користувачів починають грішити на обладнання, пошкодження операційки та інші дефекти. Це не так, тому приводів для паніки, і тим більше перевстановлення Windows, немає.

Що потрібно зробити?

Почнемо зі стандартних способів усунення проблем, які важливі при будь-яких ситуаціях.

  • Сканування системи на віруси. Застосуйте популярні зараз MalwareBytes або AdwCleaner — запустіть перевірку кілька разів.

    Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робитиДодаток Malwarebytes для очищення комп’ютера

  • Видалення тимчасових файлів за допомогою CCleaner (або аналогами), автоматичне виправлення помилок реєстру тієї ж утилітою.
  • Запуск оптимізації через виконання опції sfc /scannow в Командному рядку (адміністратор).

    Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робитиДана опція особливо актуальна в Windows 10

  • Повна деінсталяції софта, після установки якого вперше була виявлена проблема. Якщо збій періодичний, то вимкніть всі розширення і плагіни в самому браузері.
  • Додавання програми в винятки, але за умови, що exe файл установки закачаний з оф. сайту компанії.
  • Оновлення

    Після всіх чисток і оптимізації системи, спробуйте оновити саму програмку. Ось коротка інструкція по оновленню без видалення.

  • Запустити додаток.
  • Відкрити меню програми (праворуч угорі), вибрати пункт «Додатково» – пункт «Про браузер Yandex» (точна назва може незначно відрізнятися).

    Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робитиПеревірте наявність актуальних оновлень

  • Після відкриття вікна, пошук апдейтів повинен відбутися автоматично. Звірте версію з актуальною.
  • Багатьом допомагає після такого апдейта банальний Скидання налаштувань (меню — параметри — додаткові — гортаємо вниз).

    Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робитиСкидання налаштувань відновить браузер в первісному вигляді

  • Якщо проблема не вирішиться, то доведеться діяти більш радикально.

    Перевстановлення браузера

    Звертаємо вашу увагу, що традиційного видалення та перевстановлення недостатньо. Деякі файлики софта залишаються на комп’ютері, навіть після видалення, а в них частенько і криється причина появи вікна з помилкою. Тим не менш, ніщо не заважає спробувати виконати видалення через панель управління і встановлення браузера заново, але для економії часу рекомендуємо більш надійний варіант.

  • Закрити браузер. Відкрити Диспетчер завдань, вибрати вкладку «Процеси» і перевірити, щоб жоден сервіс Yandex не був активним.
  • Далі деинсталлируем сам софт через Панель управління.
  • Переходимо по шляху: З/Користувачі/ user/AppData/Local/Yandex/YandexBrowser/ – стираємо звідси всі файли і папки. Зверніть увагу, що це збережені паролі, форми автозаповнення і інша інформація. Якщо вони вам важливі, то скопіюйте вміст в інше місце (з подальшим поверненням частини з них після перевстановлення) або пройдіть далі по шляху …Data/Default/Service Value Store – і зітріть файли тільки в цій директорії. Це може вплинути на результат, але дозволить зберегти особисті дані – вирішувати вам.

    Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робитиПри бажанні, можна видалити дані тільки в цій папці

  • Активуємо очищення тимчасових файлів і реєстру в утиліті CCleaner. Бажано перезавантажитися, але якщо немає часу, то можна обійтися без цього.

    Сталася помилка Яндекс браузер не може продовжити роботу, що робитиВиконайте в CCleaner дві опції — Очищення і Реєстр

  • Відкриваємо будь-який інший браузер (наприклад, стандартний IE), заходимо на офіційний ресурс компанії і викачуємо актуальну версію. Качати софт зі сторонніх ресурсів настійно не рекомендуємо. В кінці встановлюємо програму.
  • Висновок

    Наостанок раджу додати цей браузер у виключення антивіруса і брандмауера. Після таких маніпуляцій, програма повинна запрацювати нормально. Якщо цього не сталося, то радимо звернутися в саппорт, де докладно розписати: що ви робили для усунення помилки «Яндекс.Браузер не може продовжити роботу». Останнім варіантом залишається проблема в самій Windows — спробуйте застосувати апдейт до актуальної складання і поставити нові компоненти редистрибутива Visual C + + і .NET Framework.