СМС Партнер МТС — що це, як відключити послугу

89

При перегляді деталізації своїх витрат з особистому кабінеті, абонент може зустріти невідому рядок витрат, де причиною вказано «СМС Партнер МТС». За цю послугу стягуються різні суми, які можуть відрізнятися в залежності від місяця. Сьогодні ми розповімо, що це за послуга і як відключити списання грошей.

Що ця послуга значить?

Останнім часом кількість допоміжних опцій, які пропонують різні сервіси, зросла в рази. Вже багато банки, магазини і сайти пропонують активувати мобільний підписку, або sms-інформування, через які ви можете підтверджувати ті чи інші транзакції, або отримувати актуальні пропозиції. У більшості випадків, підписка на таку розсилку є безкоштовною, але бувають моменти, коли абонент змушений платити за приходять повідомлення.

«СМС Партнер МТС» в деталізації витрат означає списання коштів за платні послуги сторонніх організацій (повідомлення, передплата, одноразове замовлення). Наприклад, найчастіше таке повідомлення приходить якщо ви використовували «Мобільний банк» від Ощадбанку і відправляли sms-команди на його номера 900 або 9000. Також такими партнерами можуть бути інші банки, соціальні мережі, магазини та онлайн-сервіси.

Приклад разових платних підписок, які можуть бути причиною списань

Якщо ви бачите це списання — згадуйте, які розсилки ви активували останнім часом, або які транзакції/запити виконували за допомогою USSD-команд. Додатково допоможе вам зорієнтуватися і розмір списання. До речі, що б отримати більш детальну інформацію по зняттю з sms партнер, ви можете написати в онлайн підтримку на mts.ru через форму «Чат з фахівцем» (справа внизу). Це найшвидший і простий спосіб достукатися до операторів. Задайте ваше питання і додатково вкажіть номер або розмір списання. Відповідають у середньому за 1-2 хвилини.

СМС Партнер МТС — що це, як відключити послугуСпівробітник МТС уточнить причину списання

Як відключити послугу СМС Партнер?

Отже, якщо ви бачите що такі списання відбуваються постійно і не хочете віддавати за це свої кровні, то слід перевірити все нижче перераховане:

  • Уточнивши у підтримки MTS джерело списання, відкрийте цей сервіс онлайн, де слід відключити опцію смс-повідомлень і підтверджень, перевівши їх, наприклад, на пошту.
  • У разі мобільних послуг від Ощадбанку, вам потрібно буде відключити сам «Мобільний банк». Зробити це можна у відділенні банку, написавши заяву, зателефонувавши оператору 8 (800) 555 55 50, або відправивши команду БЛОКУВАННЯ ПОСЛУГ на номер 900. Варто зауважити, що при цьому будь-які повідомлення від Ощадбанку для вас будуть заморожені.
  • Відкрийте в Особистому кабінеті спеціальний розділ «Керування послугами» — «Мій контент». Перегляньте у вкладці «Замовлений контент» всі «Активні передплати» та «Історія разових замовлень». Перевірте, чи є у вас активні підписки, скільки вони коштують і при необхідності вимкнути їх. Всі способи відключення таких підписок читайте в нашому огляді матеріалі.
  • Якщо вам постійно приходять платні розсилки, можна в односторонньому порядку їх відключити. Для цього на номер 4424 надішліть повідомлення off .

    СМС Партнер МТС — що це, як відключити послугуБлокування SMS з номера

  • Останнім варіантом буде дзвінок «живому» оператору підтримки МТС, через номер 0890+виклик (в голосовому меню вибираємо пункти 2 і 0 ). Фахівець перевірить всі дані, уточнить деякі нюанси і заблокує всі sms з зазначеного у списанні номери. Доступна і підтримку через чат, про нього ми вже написали вище.
  • Наприкінці варто ще раз уточнити — «СМС Партнер» в деталізації лише вказує на факт списання коштів, а от сам джерело вам потрібно визначити самостійно.