Раніше було краще: можна було придбати презервативи з мерчем halo 2 і xbox

88

Свого часу ігрова реклама була на іншому рівні. Від crash bandicoot, що кричить на nintendo через мегафон, до final fantasy 8, з можливістю виграти автомобіль, не було багато компаній, які не намагалися відчайдушно намагатися привернути увагу до свого продукту.

Але тепер, як виявив один колекціонер, microsoft беззастережно виграла цю епоху дивних рекламних матеріалів. Прагнучи зробити багатокористувацький режим веселим і безпечним, евент halo 2 подарував учасникам презервативи в стилі xbox – в комплекті з милими маленькими двозначними фразами.

Упаковка презерватива з гордістю зображує самого майстра чифа, а також дату випуску halo 2, мабуть для додаткового прискорення. І, звичайно, повідомлення “coming soon” – піарник, який придумав це, явно, отримав підвищення.

Була ще одна упаковка презервативів з оригінальним логотипом консолі xbox one, що містить корисне послання:»добре грати разом”. Так, це був 2004 рік. Зовсім інший час. Мерч, правда, не особливо рекламувався і галасу не справив. Так що даний ексклюзив не злетів. Мабуть, аудиторія halo 2 не особливо тоді захоплювалася сексом.

Колекціонер xbox @gameboxukv неймовірно гордий цією знахідкою, описуючи її як «вкрай рідкісну». Але якщо вам, через 17 років, пощастило знайти один з них, можливо, варто все-таки його зберегти.

Наскільки відомо, це був останній раз, коли microsoft балувалася контрацептивною рекламою, але, враховуючи деякі останні новини, компанія може переосмислити це. Виконавчий директор xbox аарон грінберг офіційно заявив, що не варто називати свого малюка game pass, так як він не надасть вам за це безкоштовну підписку на сервіс. Він відчув необхідність зробити це оголошення після того, як піт хайнс з bethesda згадав про час, коли студія подарувала парі довічний абонемент своїх ігор після того, як вони назвали свою дитину довакіном.