Онлайн магазин Pandao продовжує завойовувати серця користувачів, а кількість його клієнтів значно зросла з початку 2018 року. Багато хто вже навчилися працювати з цим сервісом і навіть встигли отримати поштою нові покупки. Сьогодні ми розглянемо тему, яка цікавить багатьох мисливців за новими балами в Пандао — промокоди від блогерів. Ви дізнаєтеся, де краще шукати нові коди і чому багато з них вже не працюють.
Чи є сенс в балах Пандао?
Бали — це своєрідна «валюта» (або бонус) від Пандао, якої можна сплатити будь-який товар з відповідної категорії магазину «Товари за бали». Незважаючи на те, що список товарів довгий, різноманіття особливого немає, адже найчастіше це дешева біжутерія, чохли і скла, навушники, кабелі, браслети, годинник і дещо з одягу. Іноді ж прострілюють дійсно гарні товари — телефони, самокати, колонки, рюкзаки, які, до речі, коштують чимало.
Для хлопців практично немає товарів в Пандао
Ось тільки на один товар не хочеться віддавати навіть 100 балів, а на іншій їх критично не вистачає. Тому всі користувачі, серед яких більшість дівчата, замовляють собі біжутерію, футболки, дешеву косметику та інше. Хлопцям там взагалі ловити нічого, звичайно, якщо їм не потрібні другі навушники, треті браслети, шкарпетки з принтом або мега хіт — спиннер. У будь-якому випадку, якщо «на халяву» дається близько 1000 балів, то можна зробити собі невеликі подарунки.
Які є типи промо в 2018 році
Багато хто вже в курсі, як можна відразу набрати початкову тисячу. В сумі, за реєстрацію, репости і вступу в групи ви отримуєте приблизно 400 балів. Детальніше про умови нарахування, оплати та замовлень, дивіться у нашому минулому огляді. Левову ж частку становлять бонуси отримані за введення промо-кодів. Саме вони зараз активно поширюються в мережах. Кожен новий «пандаовец» хоче поділитися своїм кодом, але в результаті все це перетворюється в суцільний спам і забивання коментарів пабликах і на сайтах.
Існує три основних види промо-кодів, за введення яких вам дадуть в сумі 600 балів. До них в 2018 році додався ще один — акційний.
Під час акцій від Pandao працюють особливі промо
Слід пам’ятати, що кожен тип коду вводиться один раз на одному акаунті. Так, за стандартний набір з трьох промо, ви отримаєте тільки +600.
Діючі промокоди від блогерів
Останнім часом мені довелося сильно вивчити цей момент. Кожні чати рясніють коментарями зі списком нових промо, велика частина яких — абсолютна нісенітниця, або давно застаріли. Отже, ось які коди зараз актуальні (ми постійно оновлюємо інформацію):
- Від популярних в Інсте: IN_KULIK + IN_BUZOVA (спрацьовує двічі), IN_NASTYA, IN_GAN, IN_LIZA, IN_RAHIM, IN_JENIA, IN_ILICH, IN_SEFFUNN, IN_BESPALOVA.
- Від популярних в Ютубі: YOU_100500, YOU_STACIA, YOU_OBLOMOFF, YOU_KLIKKLAK, YOU_VVODU, YOU_THATIF.
- Додатково випробуйте промо — МАГНУМ. У мене видав, що вже був використаний, от тільки до чого він належить, я не зрозумів.
IN_BUZIVA виходить часто і спрацювало чомусь двічі
Інших, реально робочих промо, я не знайшов і не зустрічав більше. Якщо з’являться нові — я їх обов’язково додам. Слід пам’ятати — якщо ви зустрічаєте при введенні напис «Промокод не знайдений», значить його не існує, або термін його дії давно вже пройшов і він не актуальне. Якщо ви бачите напис — «даний тип можна використовувати тільки 1 раз», то значить раніше ви вже активували подібне промо.
Також можу порадити постійно виконувати пошук за тематичними хештегам в соцмережах — особливо в Instagram. Так, при запиті видасть багато нісенітниць, але там можна зустріти і актуальні промо від блогерів.
Обманюють нас?
Я помітив один цікавий факт, пов’язаний із замовленням товарів за набрані промо. З початку березня були введені нові правила — тепер можна отримати всього 1000 балів за 5 запрошених друзів. Ваш код можуть і далі вводити, але ви вже нічого не отримаєте від цього.
Але суть теми в іншому — до того як обмежень не було, я назбиравши достатньо пристойну кількість балів, що б замовити «дорогий» товар. Але ось що відбувалося постійно:
Як тільки вийшло обмеження, а кількість балів знизилося — все стало працювати і відображатися рівне. Звичайно, можна говорити, що це все халява і даренному коню в зуби не дивляться, але факт залишається фактом. Що це — спланована алгоритм Пандао або простий баг системи, який був прибраний з виходом обмежень.
Висновок
Як довго триватиме ця вся петрушка з халявними балами невідомо, але факт того, що ця фішка призвела багатомільйонну аудиторію в Пандао — змушує замислитися інші магазини. У мене до вас прохання — якщо якісь коди перестали працювати, або ви знайшли нові, обов’язково напишіть в коментарях про них.