Помилка 1310 в метро WiFi — як виправити

101

Останнім часом, у багатьох користувачів громадським Wi-Fi в Метро виникають труднощі при підключенні до мереж деяких провайдерів. При запуску браузера, або використання спеціальних додатків з’являється повідомлення: «Вибачте, виникла технічна помилка. Код помилки 1310». Ми розповімо про всі причини збою, а також про всі варіанти виправлення ситуації.

Причини помилки при підключенні

Як правило, дана проблема виникає у тих, хто використовує безкоштовний доступ від «Максима Телеком», але хоче заблокувати нав’язливу рекламу, яка складається з декількох роликів, обов’язкових до перегляду.

За фактом, помилка 1310 – це бан користувача. Блокування тимчасова і триває від кількох годин до доби. Цей механізм захисту використовує провайдер, щоб протидіяти юзерам, які використовують блокувальники реклами та інші спеціальні кошти. Так як програми, що блокують показ реклами постійно удосконалюються, захист провайдера стає все більш жорсткою. Нерідкі випадки виникнення цієї помилки при відсутності видимих для цього причин, які закопані в глибинах браузера.

Помилка 1310 при підключенні до Wi-Fi у метро

Підтвердженням цього є відповідь від центру підтримки, в якому говориться: «Під бан потрапляє будь девайс, де встановлений софт, втручається в передачу даних, що блокує передачу http-запитів або елементів, у тому числі, що приховують їх». За словами представника сапорта, це скидає авторизацію та ідентифікацію пристрої, що і призводить до помилки, а також бана. Вийти із ситуації можна кількома шляхами.

Відключити рекламу за гроші

Найбільш очевидний і простий спосіб, який, крім іншого, дозволить користуватися мережами більш комфортно. Зрозуміло, що користувач перестане потрапляти в бан, адже реклами вже не буде на законній основі. Наприклад, користуватися Wi-Fi в метро без перегляду реклами можна з послугою «Як вдома».

Помилка 1310 в метро WiFi — як виправитиПослуга Як вдома від МаксимаТелеком

Відключити блокувальники реклами

У більшості сучасних браузерах встановлена і включена блокування реклами. По суті, це розширення, які не даею відображатися деяких зображень, iframe, скриптам, об’єктам Flash і Java. Варто перевірити налаштування і відключити цю опцію. З просунутими браузерами, начебто Хрому, Мозилы і Опери, часто виникають додаткові труднощі, тому бажано використовувати їх стандартні версії, доступні в Play Market. Крім блокування реклами, помилку 1310 викликає і прискорена завантаження, відома багатьом, як «Турбо-Режим». Цю функцію теж варто вимкнути.

Видаляємо автоматичне з’єднання при помилці 1310

Також зверніть увагу — бан може з’явитися через додатків для автоматичного підключення до мереж. Вимкніть в них цю функцію, або видаліть їх. Якщо цей софт вам доріг, зверніться в супорт і дізнайтеся їх вирішення даної проблеми. Найчастіше потрібно дочекатися виходу оновлення, в якому враховані всі блокуючі алгоритми.

Помилка 1310 в метро WiFi — як виправитиНаявність софта типу Wi-Fi в метро може викликати помилку

Обхід вже існуючого бана

Необхідно зайти в особистий кабінет, який знаходиться за адресою cabinet.wi-fi.ru і видалити звідти ваше підключений пристрій. Іноді буває досить просто заново пройти процедуру реєстрації девайса. Якщо ж це не допомогло, то доведеться тимчасово змінити MAC-адреса телефону або планшета. Ось одна з багатьох інструкцій:

  • Потрібен встановлений файловий менеджер з рут-правами.
  • Після цього в додаткових функціях налаштування вай-фай відключаємо режим «Завжди шукати мережа».
  • Відкриваємо файловим менеджером файл по дорозі: /sys/devices/fb000000.qcom.wcnss-wlan/ wcnss_mac_addr і міняємо в ньому наявний MAC на довільний.
  • Перепідключаємо Вай-Фай, і проводимо реєстрацію нового девайса. Зверніть увагу, що зазвичай після ребута девайса істинний Mac відновлюється.
  • Інший простий спосіб зміни значень MAC тут:

    Висновок

    Захисні механізми постійно удосконалюються. У деякому роді, і розробники, і провайдери стежать за змінами і підганяють свій продукт під нові реалії. Для багатьох код помилки 1310 при підключенні до Wi-fi в метро став вже звичною справою, з-за чого вони відповідно переходять на абонплату провайдера або ж дивляться рекламу. На жаль, але в деяких випадках простіше і зовсім обійтися без Вай-фая, ніж чекати, поки закінчиться реклама чи відбудеться підключення.

    Залишається лише сподіватися, що в майбутньому провайдер бездротових мереж у громадському транспорті буде нарощувати потужності обладнання, щоб юзерам стало не шкода платити йому обумовлену суму, адже саме погана якість зв’язку та обслуговування є причинами відмови від платних послуг.