Особливості просування інтернет-магазину в соціальних мережах

1-15-2020

Багатомільйонна аудиторія соцмереж – “золота жила” для бізнесменів, які працюють у сфері e-commerce. Соціальні медіа дають широкі можливості по просуванню інтернет-магазину, служать ефективним каналом цільового трафіку. Але щоб використати величезний потенціал SMM в повній мірі, потрібно розробити чітку стратегію присутності компанії на майданчиках для спілкування. Пропонуємо розібратися в тонкощах напрямку. Хочемо порекомендувати замовити просування сайту на сайті https://apelsun.ua/smm.html

SMM: особливості та основні цілі
Social Media Marketing або SMM – комплекс маркетингових тактик і заходів, які працюють на просування бренду, продукту, послуг в популярних соцмережах. Під соціальними мережами є через онлайн-сервіси, веб-сайти для розваги, пошуку інформації, вільного спілкування та об’єднання за інтересами.

Подібні майданчики залучають величезну кількість людей і для багатьох є альтернативою радіо, телебачення, друкованих видань. До SMM звернено підвищену увагу власників різних видів бізнесу, фахівців з реклами. Грамотна розкрутка компанії через соцмережі обіцяє значні перспективи.

SMM переслідує кілька стратегічно важливих для інтернет-магазину цілей:

  • формування лояльного ставлення, довіри до фірми;
  • створення позитивної репутації;
  • зростання впізнаваності бренду;
  • залучення цільового трафіку;
  • підняття попиту на товари/послуги;
  • збільшення продажів і прибутку.
  • завдання smm

Цілі та показники ефективності SMM

Маркетологи називають SMM особливо дієвим інструментом інтернет-маркетингу. Відсутність залежності ефективності розкрутки від пошукових систем, масовий охоплення, безліч методик непрямої реклами – переваги сфери на руку молодим і солідним організаціям. Реклама на майданчиках для спілкування не сприймається як нав’язливого спаму, в більшості випадків викликає позитивну реакцію, дає бажаний відгук. Присутні в соцмережах, онлайн-магазини встановлюють якісний комунікативний зв’язок з реальними і потенційними покупцями.

Кращі соцмережі для просування інтернет-магазину
Майже всі успішні компанії ведуть власні сторінки в соцмережах. Аккаунт хоча б на одній з таких платформ є і практично у кожного користувача інтернету. На даний момент існує безліч майданчиків для спілкування, що охоплюють аудиторію різних вікових категорій та інтересів.

Вибір конкретної соціальної мережі і стратегії для просування здійснюється з урахуванням сфери діяльності інтернет-магазину, типу пропонованої продукції або послуг. Вирішальну роль відіграє цільова аудиторія, її переваги, інтереси, вік, геолокація. Не варто обмежуватися в просуванні однією соціальною мережею: по можливості бажано бути присутнім на декількох популярних майданчиках, які дають максимальний приріст цільового трафіку.

Способи розкрутки комерційного сайту на соціальних платформах
У SMM застосовуються такі інструменти для розкрутки і популяризації компанії:

  1. Контент-маркетинг. Розробка якісної інформаційної складової для ца магазину-сторітеллінг, Неймінг, опис проекту, корисні та цікаві публікації, відео, зображення.
  2. Ком’юніті-менеджмент. Створення і подальше ведення сторінок, ГРУП або спільнот-систематичне наповнення релевантним контентом, спілкування з клієнтами, обробка питань, робота з негативом і запереченнями, підтримка активності, двосторонньої комунікації.
  3. Рекомендація. Нативна і явна реклама в рамках перекликающегося за тематикою блогу/форуму, створює позитивний інформаційний фон навколо бренду – рекомендації відео і текстовому контенті, прямі ефіри YouTube, Facebook, Instagram. З відомими блогерами, лідерами думок можна домовлятися самостійно або через спеціальні біржі/агентства.
  4. Органічна реклама. Публікація платних рекламних постів в популярних спільнотах, розкручених групах, профілях блогерів, де мешкає ЦА – інформація про інтернет-магазині, актуальні акції/розпродажі, конкурсні пропозиції.
  5. Офферы. Розміщення в стрічках новин часових речень з різними сценаріями – купони зі знижками на товари, додаткові подарунки і бонуси за підписку, вступ в групу, перепост.