Огляд автомобіля volvo xc40

3-19-2021

Солідарність з експертами начебто проявили і покупці: ринок зустрів «сороківку» настільки тепло, що на перших порах утворився дефіцит машин. Ажіотаж з тих пір, звичайно, вщух – але статистика повідомляє-зараз xc40 в глобальному рейтингу марки займає друге місце після xc60, продовжуючи при цьому набирати популярність. Помітні успіхи і в росії, правда у нас маленький volvo з результатом 1200 переданих клієнтам з початку року автомобілів влаштувався на третій позиції, пропустивши вперед ще й флагманський xc90. Хочемо порекомендувати почитати про автомобіль volvo xc40 на сайті https://kharkiv.volvocarsdealer.com , тут тільки найкращі ціни.

Так який же малості бракує xc40, щоб стати лідером не тільки в тематичних преміях, але і в продажах, хоча б в лінійці volvo? чим “сороківка” крутіше (чи ні) преміальних конкурентів на кшталт audi q3, bmw x1/x2 або jaguar e-pace? іграшка вийшла у шведів або серйозний апарат? відповіді на ці питання дав докладний розбір «по гвинтиках» повнопривідної версії кросовера з початковим турбодизелем d3, який при двох літрах робочого об’єму розвиває 150 к.

Напускна похмурість облитого чорним неметалликом кузова не в силах приховати позитивну енергетику xc40. Він як харизматичний лиходій дарт вейдер з інтернет-мемів, що вабить печеньками на темну сторону сили. Але вигадлива оптика, великі колеса та інші прикраси r-стайлінгу меркнуть на тлі інтер’єрних експериментів. Нехай типову для сучасних volvo солідність в “сороківці «злегка урізали по бюджету, замінивши» кришталик” запуску мотора і стильний барабанчик перемикання їздових налаштувань звичайними кнопками, зате розбавили салон молодіжним буйством фарб, фактур і ліній. Особливо круто виглядають алюмінієві вставки в прямокутну цяточку і помаранчеві текстильні елементи lava , що нагадують на дотик щось на зразок валянок. Сміливо, нахабно, при цьому не пішло, як і личить авангардному дизайнерському продукту. І, нам здається, так набагато цікавіше, ніж залишаючи офіс сідати знову в офіс – роботи в житті і без того вистачає, немає сенсу переносити навмисну строгість ще й в особисту машину.

За передньою панеллю xc40 захований низькочастотний динамік air woofer – він замінив громіздку акустику в дверях, заощадивши простір під місткі кишені.

Міцно збитий на вигляд xc40 і їде аналогічно: напористо, при цьому легко, без напрягу. Кросовер не доводиться змушувати, просто спустіть з повідця-маленький 4,4-метровий volvo із задоволенням шустріт по потоку, спритно маневрує в тісних дворах, не проти хвацько ввалити в цікавий віраж. Гурмани знайдуть приводи для докорів: кермо, мовляв, пустуватий (із застереженням на м’які зимові нешиповки bridgestone blizzak dm-v2), діагональна розгойдування на стиках в поворотах іноді бадьорить. Але в цілому це дрібниці, які частково вирішуються переведенням шасі в режим dynamic. Налаштована машина на модульній платформі cma грамотно, що мені довелося одного разу перевірити на льоду затоки поблизу шведського містечка лулео. Стабілізація на» сороківці ” повністю не відключається, електроніка зі зрозумілих причин налаштована суворіше, ніж на довгобазних седанах і універсалах volvo, і все одно повнопривідний малюк валить боком кайфово: ковзає стабільно, зрозуміло перекладається і взагалі поводиться гранично адекватно. Вийшов досить рідкісний для компактних кросоверів баланс практичності, комфорту і драйву.

Маленькому xc40 пощастило з’явитися в родині volvo після більших кросоверів, отримавши від них у спадок благородні манери. “сороківці” не довелося пояснювати, що гудіти шинами і кричати дизелем в преміумі нині несолідно. Адаптивні підвіски four-c (відзначимо – пружинні, без композитної ресори, властивої старшим моделям марки) повинні відпрацьовувати тихо, округло, згладжуючи гострі кути – і колеса нескромної розмірності 245/45 r20 не приймаються в виправдання промахів в калібруваннях. Людині не варто нервувати щодо маневрів-нехай робот pilot assist до 130 км/год сам рулить в смузі, тримає дистанцію, зупиняється і стартує в заторах. Ось чому за кермом компактного volvo не морочитися щодо іміджу і статусу – їде машина по-дорослому майже у всіх ключових аспектах.

Xc40-що новий гаджет: спочатку лякаєшся мільйону доступних налаштувань, а коли адаптуєш під себе, то немов народився з ним. Незабаром volvo перейде на операційку android, але і нинішній інтерфейс планшетної мультимедійки sensus хороший. Логіка управління типово телефонна: вертикальний домашній екран; єдина кнопка повернення; «гортанням» вгору-вниз, вліво-вправо переходиш в меню різних калібрувань. Змінюються мало не всі параметри – від чутливості численних асистентів безпеки до… Відчуттів на педалі гальма (без особливого ефекту, втім). Хоча куди приємніше інше: в гонитві за модними цифровими трендами шведи не забули про олдскульних принципах ергономіки, які насправді і формують зручність автомобіля. Є, наприклад, у “сороківки «відмінні камери кругового огляду, системи автоматичного паркування і виїзду з осередку, ось тільки при скромних габаритах, реально високій посадці водія і» прозорому” кузові помічники особливо і не потрібні. Плюсуйте ще щільні рельєфні крісла з хваткими замшевими вставками, кермо з пухким ободом, розгорнуту консоль – класика, яку цінуєш, якщо доводиться бувати в автомобілі частіше, ніж вдома. Знімний сміттєвий бокс і зручна безконтактна зарядка – приємні бонуси на загальному тлі.

Дратує хіба що селектор восьмиступенчатого автомата: джойстик не дає разом перейти з «паркінгу» в «драйв» або ” в «реверс» і навпаки – доводиться послідовно клацати через нейтраль, роблячи два рухи замість одного. Зате залізо і гідравліка коробки geartronic працює чітко: ручний режим без потреби.

Volvo називає багажник xc40 одним з найбільш містких в класі. Відсік і правда таким виглядає, хоча більше дивує навіть не обсягом під півтисячі літрів, швидше детально продуманою організацією простору (до речі, як і кросовер в цілому): немов не в машину заглянув, а потрапив на зразкову виставку меблів в «ікеї». Руки зайняті? ногою під бампером проведи – двері відчиниться. Ростом природа не образила? сервоприводи штовхають кришку високо-не зачепиш верхівкою. Шторку складати не треба, жорстка полиця піднімається сама. Пакети на гачки, холодильний бокс – в розетку, коробки притримає перегородка органайзера, каністру омивайки – еластична стрічка в бічній ніші. А якщо довге що треба занурити, так спинки заднього дивана рівну підлогу в один рух утворюють, навіть підголівники самі падають. Все поміщається, нічого не бовтається, а тому і похмурі господарські перевезення на такому автомобілі не дратують. В особі зухвалого “шведа” суто сімейна skoda з купою прикольних фішок simply clever знайшла серйозного суперника, але ж по зовнішності «сороківки» і не скажеш … Бентежить тільки “докатка” дивної марки chao yang-привіт від материнського китайського концерну geely?

Холодних сюрпризів xc40 не боїться. Нордична порода виразилася в підігрівах (в тому числі автоматичних) всього і вся, навіть двигун дистанційно зі смартфона запустити можна за допомогою програми volvo on call. І до того ж це справжній кросовер – під зразково плоским днищем ми намірили 20 см, що скорочує до мінімуму ризик сісти на черево в неприбраному від снігу дворі; та й звіси коротше спідниць нічних володарок узбіч на мкад – рельєфом «сороківку» не налякати. Повний привід в таких випадках-додаткова страховка і впевненість, шкода впливати на трансмісію виходить тільки побічно, вибором режиму off-road. Зручно для новачків, не сперечаємося, хоча людям досвідченим напевно захочеться більше контролю над електронікою і багатодискової муфтою передачі тяги на задні колеса.

Volvo зробила ім’я на піарі виняткової безпеки шведських машин, але з роками у марки з’явилася й інша пристрасть-екологія. Спочатку під удар потрапили дизелі, тепер компанія замислюється про тотальну електрифікацію модельного ряду і повну відмову від двс… Однак, популістські фантазії про «зелене» майбутнє підкріплюють реальні справи вже зараз. У багажнику xc40 ми виявили місткий кофр з вдячністю за збереження навколишнього середовища. Виявляється, у вантажний відсік поставили сховище для порожніх пластикових пляшок, щоб водій не викидав тару на смітник, а збирав і приВипадку відвозив дилеру на переробку. Шкода, акція поки поширюється тільки на машини з прес-парку, які видають на тести російським журналістам. Хоча не виключено, цікаве починання з часом поширять і на звичайних клієнтів, адже шанувальників роздільного збору відходів в росії все більше, а імідж прогресивного бренду дорогого коштує.