Невідома помилка 0xe8000015 при підключенні до iTunes — рішення

72

Буквально недавно багато користувачів яблучних пристроїв зіткнулися з новою проблемою при підключенні свого гаджета до ПК: «iTunes не вдалося підключитися до цього iPhone. Невідома помилка (0xe8000015)». Крім цієї помилки ваш Айфон може видавати збій активації в Apple ID через стільниковий зв’язок або Wi-Fi. Сьогодні ми розповімо, що потрібно робити в першу чергу і які опції слід перевіряти для вирішення бага.

Невідома помилка (0xe8000015) при підключенні Айфона

Які є рішення

Вообщем, дана помилка виникає при підключенні різних пристроїв (iPad, iPhone 5S, 6, 6S, 7) до ПК, і може бути пов’язана з версією на комп’ютері і станом прошивки самого пристрою. Також сюди слід віднести збій активації в Apple ID і iCloud. На офіційному ресурсі підтримки Епл, в першу чергу рекомендується виконати наступні кроки:

  • Можливо збій одиничний — перезавантажте Windows і смартфон і спробуйте знову.
  • Якщо у вас мало вільного місця на телефоні, бажано його збільшити, до 1Гб мінімум. Перевіряється в «Настройки» — «Загальні» — «Доступно».
  • Переконайтеся, що на комп’ютері була завантажена остання версія iTunes. Вгорі шукаємо «Довідка», а там клікаємо на «Перевірити наявність оновлень». Далі виконуємо нескладні кроки.
  • Спробуйте підключитися до всіх USB-портів. Природно, кабель повинен бути оригінальним. Також, при підключенні айфона слід від’єднати всі інші пристрої.
  • У Диспетчері пристроїв необхідно перезавантажити/оновити драйвер USB Apple Mobile Device. Також слід у списку служб відшукати однойменну драйверу службу і перезавантажити її.

    Невідома помилка 0xe8000015 при підключенні до iTunes — рішенняОновлення мобільного драйвера Apple

  • Спробуйте оновити прошивку смартфона по повітрю: «Налаштування» — «Загальні» — «Оновлення ПЗ». Якщо виникнуть проблеми з підключенням до мережі — скиньте налаштування вашого Wi-Fi.
  • Також можна по повітрю зробити бекап з резервного сховища. Попередньо відключивши СІМ-карту.
  • Якщо ці кроки не спрацюють, тоді слід копати глибше.

    Запуск в режимі Recovery Mode

    Найчастіше ця проблема усувається шляхом встановлення чистої прошивки через штатний режим відновлення. Для початку вам необхідно на комп’ютер завантажити найновішу версію прошивки. Джерел для завантаження вистачає, наприклад сайт ipsw.me, виберіть свою модель, і завантажуйте підсвічується зеленим файл.

  • У пристрої пройдіть в «Настройки» — «iCloud» — там вимкни опцію «Знайти iPhone».
  • Вимкніть смартфон повністю.
  • Затисніть кнопку «Home» та утримуйте її, одночасно підключіть USB-кабель.
  • Почекайте трохи, після чого відобразиться значок Айтюнс і підключається кабель.
  • Сам iTunes на комп’ютері повинен вивести повідомлення про виявлені проблеми, там вибираємо «Оновити» і слідуємо пропонованих кроків.
  • Для виходу з цього режиму — від’єднайте кабель і повністю вимкніть пристрій. Після утримуйте кнопку «Хоум» і натисніть «Харчування», як загориться яблуко, відпускайте.
  • Після цього кроку, прошивка повинна оновитися і пристрій буде без помилок визначаться на ПК.

    Сам збій 0xe8000015 з’явився з початку літа і пов’язаний з великим оновленням допоміжного ПЗ від Apple і введенням додаткових опцій перевірки пристроїв. Наприклад, тепер Айтюнс не підтримується у 32-розрядній версії Windows 7. Детальніше в нашому минулому матеріалі.

    Вищеописаний крок є найбільш популярним рішенням збою 0xe8000015 в iTunes. Також, можна рекомендується іншого, жорсткий режим примусового апдейта прошивки — DFU. Детальніше про його активації дивіться в цьому відео-уроці.