Буквально недавно багато користувачів яблучних пристроїв зіткнулися з новою проблемою при підключенні свого гаджета до ПК: «iTunes не вдалося підключитися до цього iPhone. Невідома помилка (0xe8000015)». Крім цієї помилки ваш Айфон може видавати збій активації в Apple ID через стільниковий зв’язок або Wi-Fi. Сьогодні ми розповімо, що потрібно робити в першу чергу і які опції слід перевіряти для вирішення бага.
Невідома помилка (0xe8000015) при підключенні Айфона
Які є рішення
Вообщем, дана помилка виникає при підключенні різних пристроїв (iPad, iPhone 5S, 6, 6S, 7) до ПК, і може бути пов’язана з версією на комп’ютері і станом прошивки самого пристрою. Також сюди слід віднести збій активації в Apple ID і iCloud. На офіційному ресурсі підтримки Епл, в першу чергу рекомендується виконати наступні кроки:
Оновлення мобільного драйвера Apple
Якщо ці кроки не спрацюють, тоді слід копати глибше.
Запуск в режимі Recovery Mode
Найчастіше ця проблема усувається шляхом встановлення чистої прошивки через штатний режим відновлення. Для початку вам необхідно на комп’ютер завантажити найновішу версію прошивки. Джерел для завантаження вистачає, наприклад сайт ipsw.me, виберіть свою модель, і завантажуйте підсвічується зеленим файл.
Після цього кроку, прошивка повинна оновитися і пристрій буде без помилок визначаться на ПК.
Сам збій 0xe8000015 з’явився з початку літа і пов’язаний з великим оновленням допоміжного ПЗ від Apple і введенням додаткових опцій перевірки пристроїв. Наприклад, тепер Айтюнс не підтримується у 32-розрядній версії Windows 7. Детальніше в нашому минулому матеріалі.
Вищеописаний крок є найбільш популярним рішенням збою 0xe8000015 в iTunes. Також, можна рекомендується іншого, жорсткий режим примусового апдейта прошивки — DFU. Детальніше про його активації дивіться в цьому відео-уроці.