Масштабніше і глибше-нові ігрові подробиці god of war: ragnarok

83

Santa monica studio продовжує ділитися новими подробицями про god of war: ragnarok. Нещодавно стало відомо, що в нових пригодах кратоса буде більше вертикального геймплея і відразу дев’ять світів, але це ще далеко не все. Геймдиректор гри ерік вільямс дав серію інтерв’ю для зарубіжних змі, де розкрив деякі сюжетні особливості гри і головні нововведення в ігровому процесі.

Події god of war: ragnarok розгорнуться рівно через три роки після події гри 2018 року. Атрею не дає спокою загадка свого походження та імені локі. У пошуках відповідей він запустить ланцюжок подій, які приведуть героїв до центральної сюжетної лінії.

Відносини між кратосом і атрієм еволюціонували, але багато в чому god of war: ragnarok це продовження історії про непрості відносини між батьком і сином. У новій частині гравців чекають такі ж побутові моменти з життя, які запам’яталися гравцям по god of war 2018 року. Вони будуть служити інструментом розкриття характерів всіх центральних персонажів.

Серед геймплейних змін, автори відзначають різноманітність можливостей гравця. У продовженні з’явиться більше свободи переміщень і тактичних можливостей, на що вплинуть комбінації. За словами розробників, в god of war: ragnarok буде набагато більше комбінацій зі зброєю кратоса і більше можливостей бойової взаємодії з сином. Разом з цим противники стануть помітно рухливішими і розумнішими. Перед битвою іноді кращим рішенням, буде оцінка місцевості і аналіз ваших можливостей. Вороги зможуть адаптуватися під ваш стиль бою, пропонуючи гравцям не зациклюватися на виграшній тактиці і завжди діяти по-різному.