Китайські компанії подали до суду на amazon після того, як їх заблокували на платформі за проплачені відгуки

85

Кілька китайських компаній подали колективний позов проти інтернет-магазину amazon за те, що він заблокував їх за порушення правил, пов’язаних з публікацією проплачених відгуків про товари.

Джерело зображення: nypost

Минулого року amazon назавжди заблокувала на своєму майданчику 600 різних китайських брендів, присутніх в асортименті 3000 продавців за те, що ті фінансово стимулювали людей публікувати відгуки на свою продукцію, тим самим порушуючи правила платформи.

Колективний позов проти торгового майданчика подали такі бренди, як sopownic, slaouwo, deyixun, cstech, recoo direct, angelbliss і tudi. Вони вимагають “стягнути кошти, які незаконно і неналежним чином утримуються amazon”, а також «припинити будь-яке подальше незаконне привласнення і утримання коштів тисяч продавців на торговому майданчику amazon».

У 2016 році amazon позначила чіткі правила, що стосуються відгуків, що публікуються на майданчику «під дією стимулюючих факторів». Компанії, яких спіймали за платні відгуки, не заперечують того, що порушили політику і правила платформи. Однак вони не згодні з тим, що amazon утримує зароблені ними фінансові кошти в розмірі «від декількох сотень доларів до декількох сотень тисяч доларів» в залежності від того чи іншого магазину.

Гроші за покупку на amazon спершу перераховуються інтернет-магазину, а потім той виплачує їх продавцям. Після блокування акаунтів китайських компаній в amazon прийняли рішення не виплачувати їм кошти за продані товари. Як зазначає the verge, така норма прописана в угоді amazon services business solutions agreement. В угоді зазначено, що якщо партнер amazon порушує правила майданчика, магазин сам вирішує, чи виплачувати йому кошти.

Amazon поки ніяк не прокоментувала поданий позов.