Автори рольового екшену lies of p задоволені порівняннями з bloodborne, але наслідувати хіту fromsoftware не прагнули

49

Провідний продюсер рольового екшену lies of p чжи вон чхве (ji-won choi) в недавньому інтерв’ю kotaku прокоментував схожість гри південнокорейської round8 studio з bloodborne від fromsoftware.

Джерело зображень: neowiz

За словами чхве, bloodborne та інші souls-проекти однозначно залишили відбиток на команді розробників, в якій «майже всі» вважають себе хардкорними фанатами жанру.

Незважаючи на це, безпосередньо наслідувати bloodborne колектив не став: «для нас велика честь, що багато гравців відчули в нашому трейлері нотки bloodborne, [подібності] однозначно не були навмисними».

У той же час розробники lies of p взяли на озброєння деякі характерні аспекти souls-ігор: зокрема, загальний підхід до складності, штрафи за смерть і систему контрольних точок.

Однією з основних механік lies of p стане система брехні, проте ніс у піноккіо від брехні рости не буде. Розробники не хотіли робити персонажа комічним, але сподіваються впровадити цю ідею десь ще.

Повідомляється, що загальна концепція і антураж lies of p були затверджені близько півтора років тому (розробка почалася незабаром після). До теперішнього моменту контент гри готовий приблизно на 50 %, а вона сама — на 30 %.

Реліз lies of p очікується в 2023 році на pc (steam), playstation 5, xbox series x і s. Геймерам в ролі механічної маріонетки піноккіо належить відшукати джеппетто — свого творця.