Apple в ios 15 почне питати дозволу на збір особистих даних для показу реклами в app store і apple news

114

Apple почне запитувати дозвіл на збір даних для показу оголошень в ios 15, а саме в app store і apple news. Раніше дана інформація збиралася за замовчуванням. Зауважимо, що apple раніше зажадала, щоб додатки сторонніх розробників запитували дозвіл на збір призначених для користувача даних, а тепер і сама почне дотримуватися цього правила.

Theverge.com

Спливаюче вікно засобу надання персоналізованої реклами буде з’являтися при запуску app store, на пристроях, на яких встановлена остання бета-версія ios 15. У цьому вікні відображається повідомлення про те, що реклама допоможе користувачам знайти відповідні їх інтересам і потребам додатки, продукти і послуги, одночасно захищаючи їх конфіденційність, завдяки тому, що «ідентифікатор генерується пристроєм, і рекламна інформація не прив’язується до apple id».

Theverge.com

Згідно з політикою apple вона може використовувати для персоналізації реклами різну інформацію про пристрій, включаючи місце розташування, якщо користувач дозволив доступ до нього, дані про пошук і покупки в app store, а також новини, що переглядаються в apple news. Ios 15 дозволяє повністю відключити таргетовану рекламу в додатку «налаштування».

Цікаво, що у випадку зі своїми сервісами apple вживає слово «персоналізація», в той час, як для продуктів сторонніх розробників застосовується термін «відстеження» з явно негативним забарвленням.

Нововведення можна розглядати як чергову поступку, пов’язану з антимонопольною справою, в яку залучена apple. Крім того, apple дозволила здійснювати платежі в обхід своєї системи в деяких додатках, про що ми повідомляли раніше.