Шахрайство, німі дзвінки, спам, «вигідні» пропозиції та колектори – все це зворотна сторона сучасного світу і сервісу. Мало хто любить отримувати такі виклики, тому піднімати трубку від абонента не з телефонної книги наважуються небагато. А раптом це був дійсно важливий і корисний дзвінок? Про одному такому разі далі. +74955003455 – що за телефон, кому належить, відповідати?
Кому належить номер
+7 (495) 500-34-55 – телефонний номер кол-центру Ощадбанку. Даний телефон вказаний на офіційному веб-ресурсі банку як додатковий. Організація займає лідируюче положення на ринку, пропонуючи широкий спектр фінансових послуг. З цього номера телефонують абонентам різних регіонів на всій території Росії. Альтернативний варіант на міські номери: 5003455 і 84955003455.
Найчастіше, абонентам за цим номером надходять:
- оповіщення про операції та інші нагадування;
- пропозиції оформити кредит або особливу преміум карту;
- кредитування, страхування, внески, карти.
- німі дзвінки та опитування;
Іншими словами, номер використовується для передачі і отримання інформації по будь-якому питанню, включаючи стягнення боргів за кредитом. Для абонентів, які обслуговуються банком, може прозвучати корисна інформація і дійсно вигідні пропозиції, але якщо ви не є позичальником, то практично в 100% випадків буде запропоновано кредитування.
Думка абонентів про дзвінки з 84955003455
Не дивно, що воно негативне, так як в запропонованих послугах більшість абонентів не зацікавлені, нав’язлива пропозиція отримати кредит, та ще й зі стандартною ставкою або вище.
Старанність операторів так само особливо не цінується – дзвонить утримує виклик від хвилини і більше. До того ж, дзвонять і у вихідні, і у вечірній час, а продзвони на свята помічені в одиничних випадках. Нарікання викликає і якість роботи співробітників – багато хто посилається на їх некомпетентність, а після прохання надалі не турбувати, дзвінки продовжуються.
Стандартний набір відгуків про номері 8-495-500-34-55
Звідки номер?
Таке питання характерний для тих, хто не є клієнтом банку, але отримав дзвінок. Як виявилося, маркетингова політика Ощадбанку змінилася, і якщо раніше подібні ситуації не виникали, то сьогодні вони стали повсякденними буднями. Номери для викликів беруть з різних баз і відкритих джерел. Частенько, організації купують зібраний список з номерами і ПІБ.
Окрему увагу потрібно звернути на німі дзвінки. Таким чином не просто збирається перелік номерів і власників, але і перевіряється актуальність інформації. На ринку подібний товар (база номерів) коштує значно дорожче.
Оператор – теж людина
Багато хто, отримавши небажаний дзвінок в незручний час, легко впадають у лють. На жаль, дзвонить оператор не вибирає абонентів – щодня видають список номерів. Витримати таку роботу із-за постійних образ здатний не кожен.
Тому, не забувайте про прості правила пристойності. Якщо у вас немає часу на розмову, а оператор продовжує розтлумачувати вигоду пропозиції, достатньо просто покласти трубку і занести номер в НС. Це набагато ефективніше, ніж переходити на лайку, адже номер вже в базі для викликів, а якщо відступить один оператор, то не факт, що другий не продовжить.
Оператор call-центру, просто виконує свою роботу
Якщо дзвінки носять регулярний характер і заподіюють дискомфорт, то можна подати скаргу в органи правопорядку або повідомити підтримки самого банку. Зробити це можна і через інтернет.
Як не потрапити в базу викликів?
Виключити це проблематично, тим більше, що інформація про користувача є у різних організацій, які надають її у відкритому доступі. Єдина можливість захистити себе від набридливих дзвінків – не викладати контактну інформацію. Цим частенько грішать.
Кілька порад:
Банки та інші фінансові організації нерідко клієнтів просять надати номери знайомих. Зрозуміло, не рекомендується це робити.
Підіб’ємо підсумки
Тепер ви знаєте що за номер 84955003455, а ось піднімати трубку – вирішувати вам. Рекомендуємо ні за яких обставин не передавати інформацію навіть оператору Ощадбанку. Якщо вас зацікавила пропозиція – відправляйтеся в найближчий філія, або продзвонити на основний номер «+7 495 500-55-50» або «900». Все, що потрібно робити через телефон, це отримувати інформацію та повідомлення.